آخرین اخبار
خانه / اخبار / با بیداری اسلامی در جهان اسلام صهیونیست ها به پایان عمر خود رسیده اند

با بیداری اسلامی در جهان اسلام صهیونیست ها به پایان عمر خود رسیده اند

DSCN01521

تربت حیدریه – ایرنا – نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با گسترش موج بیداری اسلامی در جهان اسلام، صهیونیست ها به پایان عمر خود رسیده اند.

به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم خسرویˈ روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تربت حیدریه، افزود: جنایت های اسراییل غاصب هر روز بر علیه مردم مظلوم فلسطین شدت می گیرد که این نشان از فرو پاشی رژیم جعلی صهیونیستی دارد.

وی با اشاره به تفکر بزرگ امام راحل برای نامگذاری روز جهانی قدس، گفت: پس از سالها هنوز اندیشه امام راحل در جهان اسلام وجود دارد چرا که اسراییل هر روز منزوی و در آینده از صفحه روزگار حذف خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با حضور با شکوه ملت ایران و سایر مسلمانان جهان و مقاومت مردم غزه ، خانه عنکبوتی یهود و اسراییل در آستانه انحطاط و فروپاشی قرار دارد.

خسروی با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم غزه، افزود: قلب جهان اسلام امروز در همدردی مردم روزه دار و کودکان و زنان غزه و فلسطین ، محزون و عزادار است.

وی بیان کرد: امروز اسراییل جنایات وحشیانه خود را در غزه با حمایت قدرت های مادی دنیا و سران مرتجع عرب انجام می دهد و تمامی سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود به همراه سایر ملت های مسلمان در دفاع از مردم مظلوم غزه قیام کردند و با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا خواهان نابودی آنها شدند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه ملت ایران، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی محور اصلی بیداری اسلامی را ایران اسلامی می دانند و آنان در صدد تضعیف کشور عزیر ما با ابزارهای مختلف ازجمله ماهواره هستند.

در راهپیمایی روز جهانی قدس دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی تربت حیدریه شرکت نموده و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری قرائت شد که با سر دادن تکبیر راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.