آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / جلسه مشترک شورای اداری و روابط عمومی ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

جلسه مشترک شورای اداری و روابط عمومی ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان تربت حیدریه، این جلسه

به میزبانی اداره برق شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری در روز پنجشنبه برگزار گردید.آقای اسدنیا خبرنگار صدا و سیمای خراسان رضوی در مورد نقش و اهمیت روابط عمومی ها در ادارات که به عنوان حلقه وصل بین مسئولین ادارات و خبرنگاران می باشند صحبت نمود ، و بیان کرد که برای ارتقاء کیفی هر اداره ای باید به نقش روابط عمومی ها اهمیت بیشتری داده شود و در راستای تحقق این امر باید به امر آموزش و همچنین تجهیز روابط عمومی ها بپردازند.

در پایان آقای رضوانی رئیس شورای روابط عمومی ها ،‌ عنوان نمود که شورای روابط عمومی ها از سال ۱۳۸۵ با برگزاری همایش های فصلی و آموزش های مداوم برای روابط عمومی های ادارات سعی درارتقاء‌ کیفی و کمی آنان داشته و در این جلسه نیز از تشکیل کارگروه هایی برای روابط عمومی ها خبر داد که هر رابط روابط عمومی بر اساس علاقه در یکی از این کارگروهها ثبت نام کنند و به فعالیت بپردازند.

لازم به ذکر است در این جلسه مهندس فتحی نیا فرماندار شهرستان و  معاونت استاندار و دکتر خسروی نماینده محترم شهرستان تربت حیدریه نیز حضور داشتند. و همچنین جناب آقای مرتضوی معاون امور اجتماعی وقوع جرم و پیشگیری آسیب های اجتماعی دادگستری استان خراسان رضوی به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.