آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / طرح هادی در ۴۵ روستا ی تربت حیدریه اجرا و یا در حال اجرا است

طرح هادی در ۴۵ روستا ی تربت حیدریه اجرا و یا در حال اجرا است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت: برای تکمیل مرحله اول طرح هادی در ۱۷ روستای این شهرستان ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.
‘اصغر کوهسرخی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۱۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان تربت حیدریه، طرح هادی در ۱۱۳ روستا تهیه شده و در ۴۵ روستا اجرا و یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به واگذاری سند مالکیت روستایی در تربت حیدریه، گفت: هفت هزار و ۱۵۰ سند مالکیت روستایی در ۸۲ روستای این شهرستان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

مدیر بنیاد مسکن تربت حیدریه اظهار کرد: برای مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان، هفت هزار واحد به بانک معرفی شده و کار بیش از پنج هزار و ۶۰۰ واحد به اتمام رسیده است.

کوهسرخی با اشاره به اجرای طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در تربت حیدریه، افزود: از سال ۱۳۸۴ تاکنون هفت هزار و ۱۱۵ فقره قرارداد بانکی برای مقاوم سازی واحدهای روستایی در این شهرستان منعقد شده که پنج هزار و ۴۸۰ واحد از این تعداد گواهی پایان کار دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: با نظارت و پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۲۰ واحد مسکونی انجمن خیرین مسکن ساز در تربت حیدریه تا پایان سال جاری تحویل مالکین خواهد شد.

وی گفت: با همکاری اداره منابع طبیعی بیش از ۲۸ هکتار زمین در هفت روستا به تملک بنیاد مسکن این شهرستان درآمده و این نهاد نیز به ساخت و ساز و واگذاری زمین به روستاییان نیازمند اقدام کرده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.