آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است

ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی است

11111111111عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه تمدن بزرگ ایرانی اسلامی ششصد سال معلم اروپا بوده است افزود :به تعبیر دانشمندان غربی وقتی که اروپا در تاریکی و جهالت مطلق بوده و خبری از علم و دانش و پزشکی و رشد و توسعه نبود ، اسلام پیشتاز در تحولات بزرگ علمی بود و صاحب دانشمندان بزرگی چون ابوعلی سینا و ابوریحان بیرونی و علم پزشکی و نجوم بوده است.

وی افزود با بررسی اجمالی دانشمندان بزرگ دنیا درمیابیم خورشید علم را مسلمانان در اروپا روشن کرده اند اما این تمدن بزرگ اسلامی به دلایل مختلفی که برخی از آنان در کتاب شهید مطهری آمده است ، افول کرده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت : همان تمدن بزرگ و حکومت عظیم امروز با درخشش خورشید انقلاب از مشرق ایران اسلامی دوباره آغاز شده است.

رهبر انقلاب از حدود ده سال پیش گفته اند ما درحال احیای تمدن نوین اسلامی هستیم . ایران در برابر دنیایی که در مادیات غرق شده است به همت انسانهای الهی این انقلاب را هر روز به مرحله درخشان تر از قبل بالا می برد و به مانند یک انفجار بزرگ در حال گسترش در دنیا است.

ما با هیچ کشوری در دنیا سر جنگ نداریم و در هیچ کشوری دخالت مستقیم نمیکنیم اما این تفکر ناب اسلامی هر روز دنیا را تغییر میدهد. اسلام قلب همه نژادهای غرب را تسخیر می کند. در اروپا قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام بیشترین فروش را دارد و گرایش به اسلام در آلمان مسئولان آن کشور را نگران کرده است. از طرفی دیگر غرب در یک بمبست بسیار خطرناک اسیر شده است و بحرانهایی که امروز بشریت را رنج می دهد به دست این قدرت های مادی غرب رغم خورده است.

ابوالقاسم خسروی گفت : در مدت هشتادسال ۱۷۵ میلیون انسان در جنگهای این قدرت های مادی کشته شده اند و به هر کشوری که وارد شده اند مانند ویتنام ، عراق ، افغانستان و … به هیچ چیز رحم نکرده اند. صدها نوع مواد مخدر را به جان مردم دنیا انداخته اند و این ابتذال که امروز خانواده را در حال فروپاشی دارد و ۸۰۰ کانال مبتذل ماهواره ای توسط این قدرتهای مادی رواج پیدا کرده است.

به جان زمین و همه منابع آن افتاده اند و در جهت اهداف خود انواع سلاح های کشتار جمعی را گسترش داده اند. حال این سوال پیش می آید که آیا خطر برای بشریت مسلمانانند یا این تفکرات مادی غرب؟

داعش این موجود قصی القلب از دامان این تفکر پرورش و آموزش یافت و به هیچ کس رحم نمی کند و به نام اسلام و دین این جنایات را انجام می دهد و می خواهد چهره اسلام را با این جنایات معرفی کند . اما نوری که بدست رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی روشن شده و با رهبری امام خامنه ای ادامه یافته است هیچ مشابهتی با این نوع تفکرات ندارد.

نگاه اهل بیت به بشریت و به زن که آن را کوثر می داند و حتی نگاه اهل بیت به حق حیوانات و طبیعت و حتی این نگاه که با دشمن باید جوانمردی داشته باشیم هر روز در جهان در حال گسترش است.

نماینده مردم در مجلس گفت : امروز رتبه اول علمی خاور میانه و رتبه شانزده دنیا به دست دانشمندان غیرتمند و جوان ایرانی است و ایران یک قدرت هسته ای و پزشکی است. این تحول بزرگ به دست انسانهایی که تا پای جان فداکاری کرده اند ، سیصدهزار شهید داده اند بوجود آمده است و در این مسیر هرکس رسالت و مسئولیتی می پذیرد باید از خودش بگذرد و تا پای جان جهادی تلاش کند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.