آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / راهپیمایی روز قدس شنیدن صدای مظلومان به گوش جهانیان است

راهپیمایی روز قدس شنیدن صدای مظلومان به گوش جهانیان است

dddddنماینده مجلس شورای اسلامی:
راهپیمایی روز قدس شنیدن صدای مظلومان به گوش جهانیان است
ماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث شنیدن صدای مظلومان به گوش جهانیان می شود.
ابوالقاسم خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، افزود: روز جهانی قدس روز صف آرایی امت اسلامی در برابر صهیونیسم است.

وی گفت: روز جهانی قدس روز اظهار وجود همه امت اسلام در برابر صهیونیسم جهانی و گردانندگان اصلی آن آمریکا و در نهایت روز ایستادگی و مقابله با مستکبران و غاصبان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم جعلی اسراییل سالها است حقوق ملت فلسطین را پایمال کرده و به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان شناخته شده است.

خسروی ادامه داد: ماهیت این رژیم غاصب بر قتل، کشتار و تجاوز پایه گذاری شده و هر روز شاهد قتل و عام فلسطینیان هستیم که امیدواریم با اتحاد مسلمانان این غده سرطانی ریشه کن شود.

وی افزود: جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم اعلام خواهند کرد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس اسراییل را نگران کرده چرا که موج بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است.

خسروی تصریح کرد: در این روزها که جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و آل سعود علیه مردم بی دفاع و بی گناه غزه و یمن دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند گوشه ای از نمایش نفرت و انزجار مردم انقلابی از این گونه جنایات ها باشد.

وی بیان کرد: اسراییل و آل سعود جنایات وحشیانه خود را درفلسطین و یمن با حمایت قدرت های مادی دنیا و سران مرتجع عرب انجام می دهد و تمامی سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کرده اند.

وی با اشاره به تفکر بزرگ امام راحل برای نامگذاری روز جهانی قدس، گفت: پس از سالها هنوز اندیشه امام راحل در جهان اسلام وجود دارد چرا که اسراییل هر روز منزوی و در آینده از صفحه روزگار حذف خواهد شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تربت حیدریه از ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۱۹ تیر ماه از میدان شهدا به سوی مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.