آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تفکر بسیجی دیپلماتهای ایرانی در مذاکرات قابل تقدیر است/راهپیمایی روز قدس + تصاویر

تفکر بسیجی دیپلماتهای ایرانی در مذاکرات قابل تقدیر است/راهپیمایی روز قدس + تصاویر

IMG_1964عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی دیپلماتهای ایرانی در مذاکرات هسته ای قابل تقدیر و باعث عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است.

ابوالقاسم خسروی روز جمعه در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع شهروندان تربت حیدریه ای افزود: دیپلماتهای ایرانی در صحنه سیاسی در مذاکرات هسته ای با غرب از حقوق هسته ای ملت کوتاه نمی آیند.

وی گفت: تیم مذاکره کننده در برابر جبهه استکبار با همان شعار و مقاومت شهدای غواص ضمن حفظ خطوط قرمز نظام در احقاق حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران ذره ای عقب نشینی نمی کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: تفکر مادی حاکم بر غرب به دور از ارزشهای الهی و انسانی است و به این دلیل این تفکر رو به نابودی می رود.

وی ادامه داد: بحرانهای بشری امروز محصول تفکر مادی حاکم بر غرب است که به دلیل دوری از ارزشهای الهی و انسانی هر روز بر این بحرانها افزوده می شود.

خسروی گفت: بیشترین سلاحهای کشتار جمعی در اختیار مدعیان حقوق بشری است که در یک نقشه و رویکرد جدید با راه اندازی گروهکهای تکفیری و تروریستی در جهان اسلام و با حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی به دنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمان هستند.

وی با اشاره به پیروزیهای جبهه مقاومت در برابر دشمنان افزود: تفکر بسیجی و مرجعیت دو عامل مهمی است که در پیروزیهای جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و عراق نقش بسزایی ایفا کرده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز تربیت یافتگان مکتب روح الله در عراق و سوریه با مقاومت در برابر دشمنان اسلام جبهه مقاومت اسلامی را رهبری و مدیریت می کنند.

وی با اشاره به فتنه های مدیریت شده توسط استکبار در ایران اسلامی نیز گفت: دشمنان انقلاب در فتنه سال ۱۳۸۸ تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده بودند تا این نظام مردمی را بر گرفته از حکومت دینی را ساقط کنند اما با درایتهای رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت بصیر ایران این توطئه ها خنثی شد.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا مردم شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در جنوب خراسان رضوی با شرکت گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین خشم و انزجار خود را از استکبار و صهیونیسم اعلام کردند.

2900095-4417073 IMG_1948 IMG_1960 IMG_1964 IMG_1967 IMG_1968 IMG_1986 IMG_1997

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.