آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تفکر مادی حاکم بر غرب رو به اضمحلال و نابودی است/جائی برای فتنه گران و براندازان در نظام وجود ندارد

تفکر مادی حاکم بر غرب رو به اضمحلال و نابودی است/جائی برای فتنه گران و براندازان در نظام وجود ندارد

IMG_1997نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر مادی حاکم بر غرب به دور از ارزشهای الهی و انسانی است و به همین دلیل این تفکر رو به اضمحلال و نابودی می رود.
به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در پایان راهپیمائی روز جهانی قدس در جمع مردم تربت حیدریه افزود: بحرانهای بشری امروز محصول تفکر مادی حاکم بر غرب است که بدلیل دوری از ارزشهای الهی و انسانی هر روز بر این بحرانها افزوده می شود و غرب در نابودی و اضمحلال غوطه ور شده است.

وی بیان کرد: بیشترین سلاحهای کشتار جمعی در اختیار مدعیان حقوق بشری است که در یک نقشه و رویکرد جدید با راه اندازی گروههای تکفیری و تروریستی درجهان اسلام و با حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی بدنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمان است.

خسروی به عوامل موفقیت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی و مرجعیت دو عامل مهمی است که در پیروزی های شیرین جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و عراق نقش بسزایی را ایفا کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز تربیت یافتگان مکتب روح الله در عراق و سوریه با مقاومت در برابر دشمنان اسلام خط مقاومت جبهه مقاومت اسلامی را رهبری و مدیریت می کنند.

نماینده مردم تربت حیدریه در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: تیم مذاکره کننده در برابر جبهه استکبار با همان شعار و مقاومت شهدای غواص ضمن حفظ خطوط قرمز نظام در احقاق حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران ذره ای پا عقب نخواهند گذاشت.

خسروی بیان کرد: دشمنان انقلاب در فتنه سالهای ۷۸ و ۸۸ تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کرده بود تا این نظام دموکراسی که بر گرفته از حکومت دینی است را ساقط کند، اما با درایتهای رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت با بصیر ایران این توطئه ها خنثی شد.

خسروی در انتها به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: رقابت های سیاسی جای خود را دارد اما فتنه گران و براندازان بدانند که نظام دیگر جائی برای آنان باز نخواهد کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.