آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آذربایجان شرقی

سفر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آذربایجان شرقی

دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه بهمراه ۱۹ تن از اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به آذربایجان شرقی سفر کردند

هدف از برگزاری این سفرها رسیدگی به مشکلات آموزشی استان های مختلف و پیگیری رفع آنها در پایتخت است.
۲۰ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت بازدید از مراکز آموزشی استان آذربایجان شرقی به این استان سفر می کنند.

برنامه کاری نمایندگان مجلس که از (سه شنبه ۳۰ تیر) آغاز می شود بازدید از مراکز آموزشی و دانشگاهی شهرستان های آذرشهر و اسکو، اهر و هریس، شبستر، سراب، مراغه و عجب شیر، ورزقان، هشترود، چاروایماق به اتفاق معاونان وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، جامع علمی کاربردی خواهد بود.

برنامه سفر کمیسیون برای روز چهارشنبه (۳۱ تیرماه) : جمع‌بندی مسائل و مشکلات دانشگاه های استان آذربایجان شرقی با حضور رؤسای دانشگاه های دولتی، آزاد، علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه های سفر سه روزه کمیسیون به این استان است.

روز چهارشنبه نشست پرسش و پاسخ با اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و دانشجویان برگزار می شود، : روز پنجشنبه (اول مرداد) به عنوان آخرین روز سفر نیز، اعضای کمیسیون به جمع‌بندی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور رؤسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان های این استان می پردازند.

برنامه سفر کمیسیون آموزش به استان های مختلف همواره در دستور کار این کمیسیون بوده و هدف آن شناسایی کاستی های استان ها در حوزه آموزش است تا در جلسات بعد از سفرها در تهران، مشکلات و موضوعات مطرح شده از وزرا و مسئولان مربوطه پیگیری شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.