آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دولت در اجرای قوانین عفاف و حجاب قاطعیت ندارد

دولت در اجرای قوانین عفاف و حجاب قاطعیت ندارد

IMG_7529 (192)عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با بسیج؛
دولت در اجرای قوانین عفاف و حجاب قاطعیت ندارد
متاسفانه در اجرای قوانین این حوزه کوتاهی شده و قاطعیت و برنامه ریزی عمیق و جامعی که باید در این حوزه حساس وجود داشته باشد مشاهده نمی شود.
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه عفاف و حجاب خبرگزاری بسیج با توجه به روز عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف از اصول مسائل دینی ما است و رعایت حجاب نماد یک کشور اسلامی می باشد.

خسروی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی به عنوان وظیفه دینی و الهی قانون عفاف و حجاب را مطرح و مصوب کردند.

وی افزود: مسئله حجاب مطالبه جدی مقام معظم رهبری و امام راحل و شهدا است.

خسروی تصریح کرد: متاسفانه در اجرای قوانین این حوزه کوتاهی شده و قاطعیت و برنامه ریزی عمیق و جامعی که باید در این حوزه حساس وجود داشته باشد مشاهده نمی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: از دولت تدبیر انتظار داریم با برنامه ریزی دقیقی اجرای قوانین عفاف و حجاب را پی گیری کند.

وی ادامه داد: بیشترین هزینه ای که در حال حاضر نظام سلطه در بحث تهاجم فرهنگی دارد ترویج بی بند و باری و بدحجابی و مسائل ضد اخلاقی است.

خسروی افزود: هر چقدر ناتوی فرهنگی در این قسمت از طریق ماهواره ها و بعضی از سایت های اینترنتی بیشتر هزینه کند، اهمیت توجه به این موضوع باید برای مسوولین و برنامه ریزان ما افزایش یابد.

نماینده مردم خراسان رضوی در خاتمه اظهار داشت: وقتی می بینیم دشمن با تمام ابزار و توان به دنبال شکستن مظهر اسلامیت نظام و عفاف جمهوری اسلامی است و جامعه را به سمت بی بند و باری و لا ابالی گری و عدم توجه به مسائل دینی و ارزشی سوق می دهد تلاش ما در این حوزه باید روز به روز بیشتر شود.

گفتنی است قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجابدر سال ۱۳۸۴ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.