آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / اداره فرهنگ و ارشاد مه ولات هم پای جوانان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی

اداره فرهنگ و ارشاد مه ولات هم پای جوانان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات کلاس های فرهنگی و هنری اوقات فراغت در دهستان مهنه با همکاری و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مه ولات برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن حضور در این کلاس و خسته نباشید به دست اندر کاران برگزاری کلاس های اوقات فراغت افزود:کار فرهنگی در پیشانی نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پور عباسی با اشاره به همدلی همه جانبه در مسیر ارتقای کار فرهنگی در ادامه افزود:از فرصت حضور در کارهای فرهنگی به بهترین نحو استفاده نموده و برای کار خود ارزش قائل شوید.

وی با تاکید بر احترام به والدین که سعادت را به همراه دارد خاطر نشان کرد:شما در سکویی قرار گرفته اید که با آن با تهاجم فرهنگی مقابله می کنید و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هم در کنار شما خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن حضور بر سر مزار عارف نامی  ابوسعید ابوالخیر و قرائت فاتحه از دفتر  انجمن شعر و ادب ابوسعید ابوالخیر که زیر نظر این اداره فعالیت می کند بازدید به عمل آورد و چند جلد کتاب نفیس نیز به این انجمن اهدا نمود.

لازم به  ذکر است بیش از ۳۵ نفر از اهالی دهستان مهنه در سه مقطع نونهالان،نوجوانان و بزرگسالان در این کلاس ها که شامل شعر خوانی،داستان نویسی،نقالی خوانی و … می باشد،شرکت می کنند.

گفتنی است در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مه ولات به رسم یادبود با اهدای هدایایی از اعضای کلاس شعر قدر دانی نمود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.