آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / جشنواره تئاتر زائر تربت حیدریه نفرات برتر خود را شناخت

جشنواره تئاتر زائر تربت حیدریه نفرات برتر خود را شناخت

21سومین جشنواره ملی نمایش های کوتاه زائر از جشنواره های موضوعی سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در بخش کارگردانی وحید درویشی کارگردان نمایش ناگهان اشک و جنون از استان گیلان رتبه نخست را کسب کرد.
پژمان شاهوردی به خاطر بازی در نمایش پناهم بده از استان لرستان و مرجان موسوی نژاد به خاطر بازی در نمایش ناگهان اشک و جنون از استان گیلان عنوان های برتر بازیگر مرد و زن را به خود اختصاص دادند.
در بخش نویسندگی و طراحی صحنه مهدی صالح یار از استان آذربایجان شرقی به خاطر نویسندگی و طراحی صحنه نمایش سفر سوزنبان عنوان برتر را به خود اختصاص داد.
در بخش موسیقی مهدی حسن زاده به خاطر ساخت موسیقی نمایش میلاد مرگ عشق از مشهد عنوان نخست را به خود اختصاص داد.
هیات داوران در بخش طراحی لباس کسی را حایز کسب رتبه برتر ندانستند اما از فرناز خدایی از استان اردبیل به خاطر طراحی لباس سیب و نار و سینا طارمی به دلیل طراحی لباس ناگهان اشک و جنون از استان گیلان تقدیر کردند.

دکتر خسروی نماینده مردم در مجلس با بیان خاطره ای از دبیرستان مطهری شهرستان زاوه گفت : من هم در نوجوانی تئاتر کار میکردم و با گروه تئاتر دبیرستان بعد از نمایش به جبهه رفتیم

20

دبیر مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این جشنواره در تربت حیدریه افزود : برگزاری این مراسم در این شهر نشانگر این است که جوانان و هنرمندان بسیار ارزنده و با استعدادی در تربت حیدریه حضور دارند و ار برگزار کنندگان این مراسم قدر دانی کرد

سومین جشنواره ملی نمایش های کوتاه زائر با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) از روز شنبه هفته جاری و به طور همزمان در دو تالار هنر و اندیشه تربت حیدریه آغاز شده بود.
مرکز این شهرستان ۲۵۰ هزار نفری در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.22

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.