آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تأثیر حضور پررنگ مردم در جشن عاطفه‌ها بر روحیه دانش‌آموزان نیازمند

تأثیر حضور پررنگ مردم در جشن عاطفه‌ها بر روحیه دانش‌آموزان نیازمند

3932_347خسروی سهل آبادی مطرح کرد:

تأثیر حضور پررنگ مردم در جشن عاطفه‌ها بر روحیه دانش‌آموزان نیازمند

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است مردم ایران با روحیه خیری که دارند امسال نیز مثل سال های گذشته به صورت پرشور در مراسم جشن عاطفه ها شرکت می کنند تا فرزندان هموطنانشان نیز مثل فرزندان آنها در آسایش سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ شهریورماه) گفت: با فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس باید به یاد خانواده هایی که نمی توانند مایحتاج مدارس دانش آموزان خود را تهیه کنند نیز باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روحیه خیری که در آحاد جامعه وجود دارد، اذعان کرد: مرد ما همواره در امور خیر پیش قدم بوده و امسال نیز همانند سال های گذشته از لوازمی که برای کودکان خود تهیه می کنند از سایر دانش آموزان محروم دریغ نمی کنند.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) در حدیثی فرمودند ثواب کمک به نیازمندان و محرومان به اندازه ثواب حج مقبول است از این رو توصیه می شود مردم به صورت پرشور در جشن عاطفه ها شرکت کنند.

خسروی سهل آبادی همچنین مشارکت مردم در جشن عاطفه ها را در روحیه دانش آموزان نیازمند موثر دانست و عنوان کرد: وقتی دانش آموز نیازمندی می بیند می تواند مثل سایر هم کلاسی های خود با لوازم التحریر نو به مدرسه برود به خودی خود نشاط و شادابی برای ادامه تحصیل کسب می کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما اعضای یک بدن هستیم لذا اگر کسی از این اعضا ناراحت شود بقیه ما نیز ناراحت خواهیم شد از این رو امیدواریم امسال نیز مثل هر سال استقبال خوبی از سوی مردم برای حضور در جشن عاطفه ها صورت گیرد./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.