آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / نماینده مردم در مجلس: جشن عاطفه ها نماد نوعدوستی ملت ایران است

نماینده مردم در مجلس: جشن عاطفه ها نماد نوعدوستی ملت ایران است

81765977-70173625
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حسن تدبیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش امروز جشن عاطفه ها به نماد نوعدوستی ملت ایران تبدیل شده است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: زیبایی این حرکت زمانی بیشتر شده که ماه مهر را به ماه مهرورزی تبدیل کرده است.
وی گفت: پنجشنبه و جمعه پیش پایگاههای کمیته امداد در اقدامی هماهنگ جشن عاطفه های امسال را آغاز کردند، امیدواریم روز هشتم مهر ماه نیز مردم نوعدوست در مدارس پرشورتر از پارسال زیباییهای فصل بازگشایی مدارس را با دانش آموزان محروم تقسیم کنند.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: جشن عاطفه ها صرف نظر از بحث نوعدوستی، در روحیه دانش آموزان محروم و بی بضاعت نیز تاثیر مثبت دارد زیرا لباس تازه و نوشت افزار نو می تواند در هموار شدن رشد و پیشرفت تحصیلی تاثیر مثبت داشته باشد.
۳۶ هزار دانش آموز در ۲۴۹ مدرسه شهرستان تربت حیدریه شامل ۱۶۰۰ کلاس تحصیل می کنند. از این تعداد هزار و ۲۴۰ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
بر اساس اعلام کمیته امداد تربت حیدریه طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور جاری شهروندان تربت حیدریه ای در قالب جشن عاطفه ها با مراجعه به ۲۳ پایگاه ثابت و گروه سیار ۳۷۴ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.
در جشن عاطفه های پارسال نیز ۶۴۰ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال در این شهرستان جمع آوری شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.