آخرین اخبار
خانه / در آینه‌ی تلاش مسئولین / تربت حیدریه / آغاز آسفالت ورودی های شهر تربت حیدریه

آغاز آسفالت ورودی های شهر تربت حیدریه

شهردار تربت حیدریه گفت: آسفالت کوچه ها و معابر طبق اصول و منطق در برنامه کاری شهرداری قرار دارد و در همین راستا کار آسفالت ریزی ورودی های شهر تربت حیدریه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی آغاز شده است.

به گزارش تابان تربت، رمضانعلی شورابی در این خصوص اظهار داشت: در راستای زیبا سازی و آسفالت ورودی های شهر تربت حیدریه تفاهم نامه ای بین شهرداری تربت حیدریه و وزارت راه و شهر سازی تنظیم گردیده که بر اساس آن مقرر شده وزارت راه و شهر سازی قیر مورد نیاز بهسازی آسفالت این مسیر ها را بطور رایگان به شهرداری تحویل نماید و شهرداری هم متعهد شده تا علاوه بر حمل قیر از اصفهان، تامین مصالح دانه بندی شده، پخت آسفالت و حمل و پخش آسفالت را به نحو مطلوب به انجام رساند.

 

وی به مسیرهای این طرح اشاره کرد و گفت: ورودی از سمت مشهد مقدس«پل الغدیر تا پل چهار راه خواف»، ورودی از سمت گناباد «پل بوری آباد تا پل چهار راه خواف»، ورودی از سمت خواف«روستای مورشک تا پل چهار راه خواف» و ورودی از سمت بایگ تا ۵ کیلومتر و ورودی از سمت میدان ۲۲ بهمن تا ۵ کیلومتر، مسیرهائی است که شامل این پروژه می شوند.
شهردار تربت حیدریه تاکید کرد: نظارت فنی به عهده وزارت راه و شهر سازی است و شهرداری مجاز به اجرای کار در خارج از مسیر های مذکور نمی باشد.
وی گفت: اولین مسیر که اجرای روکش اسفالت آن شروع شده، مسیر ورودی از سمت گناباد تا پل چهار اره خواف می باشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.