آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / انتقاد از بدقولی در پرداخت مطالبات فرهنگیان

انتقاد از بدقولی در پرداخت مطالبات فرهنگیان

معلمانی که سال گذشته بازنشسته شده‌اند با وجود گذشت حدود یک سال از زمان بازنشستگی تنها بین ۲۰تا ۴۰درصد از مبلغ پاداش پایان‌خدمت خود را دریافت کرده‌اند.

همین موضوع اعتراض آنها را به‌دنبال داشته و حالا یکی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس هم از بدقولی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این زمینه گلایه کرده است. به گفته ابوالقاسم خسروی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار بود مطالبات پاداش پایان خدمت فرهنگیان را تا ۱۵شهریور پرداخت کند که اینطور نشده‌است.

او در پاسخ به پرسش همشهری درباره وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان می‌گوید: «این موضوع و سایر مسائل فرهنگیان با جدیت در کمیته ویژه‌ای با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۲نماینده عضو کمیسیون آموزش مجلس، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نایب‌رئیس مجلس پیگیری می‌شود.»

عضو کمیته ویژه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگیان درباره موضوعات مطرح شده در این کمیته چنین توضیح می‌دهد:«در جلسات اولیه بحث‌هایی درباره اجرایی شدن مصوبات بودجه سال۹۴ درباره فرهنگیان مطرح شد. با توجه به اینکه در قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، مجلس افزون بر آنچه در قانون بودجه سال۹۴ آمده حدود ۲۴هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش بودجه مصوب کرده‌، راهکارهای اجرایی شدن این مصوبات نیز بررسی شد.»

‌نماینده مردم تربت حیدریه در خانه ملت با اظهار تأسف از ماندن این مصوبات در پیچ و خم اداری، خواستار تلاش معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن این مصوبات است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.