آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / طرح نظام رتبه‌بندی معلمان به درستی در کشور اجرا نشده است

طرح نظام رتبه‌بندی معلمان به درستی در کشور اجرا نشده است

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان به درستی در کشور اجرا نشده است
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: طرح نظام رتبه‌بندی معلمان آنطور که باید در کشور اجرا نشده اما دولت با وجود تحریم‌ها تا حدودی توانسته این موضوع را اجرایی کند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تعالی و ترقی جامعه باید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشیم که این امر با عمل محقق می‌شود نه حرف.

وی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این باعث تاسف است که در کشور ما برای جذب ۵ هزار معلم، بیش از ۱۸۰ هزار نفر تحصیل کرده از بهترین دانشگاه‌های کشور ثبت نام کردند، در حقیقت آزمون استخدامی آموزش و پرورش نشان داد که بهترین نیروهای جوان و تحصیل کرده کشور از حضور در کلاس‌های درس محرومند که این امر نیازمند تأمل و تدبیر مسئولان کشوری است.

خسروی تبیین کرد: نباید به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای داشته باشیم چراکه کاهش جرائم تربیت نیروهای جوان کشور در مدارس و در همین نهاد حل می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز گفت: برای استقبال از مهر، بیش از ۶۷ مدرسه در شهرستان تعمیر جزئی و پنج مدرسه به طور کلی نوسازی و بهسازی شدند.

سعید نیرویی افزود: در راستای توسعه و تجهیز فضای آموزشی در تربت حیدریه نیمه اول مهر ماه نیز دو پروژه سالن ورزشی شرف و مدرسه استثنایی ابتکار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به مشارکت همه جانبه خیران در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون سه فضای آموزشی توسط خیران به این نهاد اهدا شده و ۱۵ نمازخانه نیز در مدارس شهرستان ساخته شده است.

وی یادآور شد: افتتاح آزمایشگاه مجهز در دبیرستان فرزانگان شهرستان نیازمند کمک و همیاری اولیا و خیران بوده که امیدواریم در سال تحصیلی جاری شاهد بهره‌برداری از این پروژه نیز باشیم.

فرماندار کاشمر نیز در ادامه اظهار کرد: مدرسه به عنوان محور توسعه کشور به شمار می‌رود و اگر قرار است کشوری ساخته شود باید موضوع آموزش و پرورش به سامان برسد.

حسن فتحی‌نیا با بیان اینکه یکی از سیاست‌های محوری دولت استمداد از اولیا و خیران است، افزود: استفاده از توانمندی‌های مشترک مردم و خیران در مدرسه از سیاست‌های محوری بوده و توفیقاتی که در این راستا حاصل شده مدیون این افراد است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.