آخرین اخبار
خانه / در آینه‌ی تلاش مسئولین / مه ولات / اجرای روکش آسفالت هفت کیلومتری راه دو روستا در بخش شادمهر شهرستان مه ولات

اجرای روکش آسفالت هفت کیلومتری راه دو روستا در بخش شادمهر شهرستان مه ولات

New Imageرئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات از اتمام روکش راه  دو روستای چنار و ازغند در بخش شادمهر شهرستان مه ولات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی،  مهندس عباسعلی بخشی در خصوص این خبر گفت:  اجرای روکش راه این دو روستا از محل طرح های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی در قالب انعقاد تفاهم نامه با دهیاران و جذب خیرین با تامین قیر رایگان توسط این اداره  به طول ۷ کیلومتر و با عرض ۵ متر انجام  و موجب بهره مندی ۶۸۵ خانوار روستایی از روکش آسفالت با کیفیت گردیده است.

وی همچنین اجرای طرح های مشارکتی معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی را در شهرستان موفق توصیف کرد و افزود این قبیل پروژه های جهادی موجب برقراری عدالت اجتماعی و تامین توسعه پایدار مناطق روستایی شده و ضمن جلو گیری از مهاجرت روستائیان به شهر موجب کوتاه شدن مسیر و صرفه جویی در زمان و سوخت،  تسریع در حمل به موقع محصولات کشاورزی و کاهش تلفات آن خواهد شد.

وی با اشاره به روند رو به رشد تردد در راههای روستایی، روکش راههای روستایی را به تنهایی  تامین کننده ایمنی ندانست و  خواستار تخصیص اعتبار لازم جهت ارتقاء، اصلاح هندسی و ایمن سازی  این محورها شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.