آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از راهبردهای نفوذ دشمن است/بسیج چشم بیدار نظام در برابر نفوذ دشمن

ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از راهبردهای نفوذ دشمن است/بسیج چشم بیدار نظام در برابر نفوذ دشمن

download-2-210x168نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی:
ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از راهبردهای نفوذ دشمن است/بسیج چشم بیدار نظام در برابر نفوذ دشمن
نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان با ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام و افکار نسل جوان است، خاطرنشان کرد: بسیج همان چشم بیدار نظام است که با بصیرت و ولایتمداری در برابر نفوذ دشمن ایستادگی می کند.
ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از راهبردهای نفوذ دشمن است/بسیج چشم بیدار نظام در برابر نفوذ دشمن

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اهل معرفت و بصیرت، به تعریف بسیج از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در دیدگاه امام راحل «بسیج لشکر مخلص خدا و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد» و مقام معظم رهبری نیز فرمودند « بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود».

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است، تصریح کرد: اکنون در شرایط بسیار حساس منطقه که همه کشورهای همسایه ایران به نوعی درگیر ناامنی و مشکلات هستند، بنابر اعترافات دشمنان انقلاب اسلامی تنها عاملی که باعث محدودیت گروههای تروریستی تکفیری شد، حاکمیت فرهنگ و تفکر بسیجی در عراق و سوریه بود.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی عامل اصلی امنیت امروز کشور است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و فداکاری و شجاعت و شهامت حاکم باشد، هیچ خطری کشور را تهدید نمی کند.

خسروی با اشاره به این پیام امام خمینی (ره) به مسئولان درباره خطر غفلت از بسیجیان و روحیه بسیجی گری «اگر مسؤولان نظام اسلامی از شما غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت. بار دیگر تأکید می کنم که غفلت از ایجاد ارتش بیست میلیونی (بسیج) سقوط در دام دو ابرقدرت جهانی را به دنبال خواهد داشت»، خاطرنشان کرد: امروز تفکر بسیجی در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک ضرورت برای نظام است و مسئولان باید با تمام توان از این شجره طیبه حمایت کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول ۳۶ سال انقلاب اسلامی، دشمنان هیچ گاه خیر و مصلحتی برای ملت ما نخواسته اند، اظهار کرد: در راستای تضعیف نظام اسلامی با طراحی انواع توطئه ها و تحمیل جنگ ۸ ساله، تحریم ها، جنگ رسانه ای، عملیات روانی و دیگر فعالیت ها تلاش کردند اما با همه این فشارها نتوانستند تغییر از برون را محقق و نظام اسلامی را ساقط کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان با ایجاد تردید و شبهه در اندیشه ها و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام و افکار نسل جوان است، خاطرنشان کرد: بسیج همان چشم بیدار نظام است که با بصیرت و ولایتمداری در برابر نفوذ دشمن ایستادگی می کند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.