آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / افزایش ۳هزار میلیارد تومانی اعتبار رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۹۵

افزایش ۳هزار میلیارد تومانی اعتبار رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۹۵

139209271653512621762463ssdsdadخسروی سهل‌آبادی از پیشنهاد کمیسیون آموزش مجلس خبر داد:
افزایش ۳هزار میلیارد تومانی اعتبار رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۹۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به دستور کار این کمیسیون گفت: نظر کمیسیون بر ناقص بودن طرح رتبه بندی معلمان است که لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص ورود کرده و نواقص آن را برطرف کند.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستور کار امروز (دوشنبه، ۱۶ آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استفساریه قانون استخدام مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی در کمیسیون مطرح شد که در نهایت کلیات آن به تصویب رسید.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قرار است این طرح به صورت یک فوریتی ارائه شود که احتمالا هفته آینده به صحن علنی برسد.

سازمان مدیریت برای رفع نواقص طرح رتبه بندی معلمان اقدام کند

وی در ادامه به دستورکار بعدی کمیسیون آموزش اشاره و بیان کرد: در ادامه جلسه، بحث اعتبارات وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم در بودجه ۹۵ با حضور معاونان امور مالی این دو وزارتخانه مطرح شد که بر همین اساس قرار شد در بحث رتبه بندی معلمان که از ۹۴ شروع شد در سال آینده باید افزایش اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی اجرا شود که قرار شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این خصوص ردیفی را در بودجه پیش بینی کند.

خسروی سهل آبادی در ادامه با بیان اینکه نظر کمیسیون بر ناقص بودن طرح رتبه بندی معلمان است، عنوان کرد: لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به این موضوع ورود کرده و نواقص آن را برطرف کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اعتبارات حوزه دانشگاه خاطرنشان کرد: قرار شد در بودجه ۹۵ نسبت به سهم دانشگاه های فنی و حرفه ای توجه بیشتری شود و توزیع اعتبارات بر اساس عدالت صورت گیرد همچنین دانشگاه فرهنگیان که از دغدغه های رهبری است باید جایگاه بهتری در بحث بودجه پیدا کند./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.