آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / گرمای خدمت رسانی در سرمای زمستان

گرمای خدمت رسانی در سرمای زمستان

با حضور استاندار خراسان رضوی ؛

کلنگ اجرای پروژه انتقال گاز محور نسر تربت حیدریه به زمین خوردphoto_2015-12-15_15-39-46

استاندار خراسان رضوی در ادامه جریان سفر به تربت حیدریه کلنگ اجرای پروزه انتقال گاز محور نسر شهرستان را به زمین زد.
به گزارش دفتر ارتباطات مردمی دکتر خسروی ، در ۳ سال گذشته ۶۸ روستا در شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه  از نعمت گاز برخوردار شدند و در سال جاری انعقاد قرارداد برای گاز رسانی به ۵۶روستا آغاز شده است.

علی رضا رشیدیان در این مراسم اظهار داشت: رسیدگی به روستاها و تامین زیر ساخت های مورد نیاز به آن ها از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می شود.
وی افزود: توزیع متوازن امکانات به اقصی نقاط استان اعم از شهرها و روستاها، همواره به عنوان یک اولویت دنبال می شود و تاکنون اقدامات موثری در این خصوص صورت گرفته است. ContentImages_93544
استاندار خراسان رضوی، رسیدگی به روستاها را یکی از مهمترین راهکارهای حل معضل حاشیه نشینی عنوان کرد و گفت: باید با تامین امکانات و ایجاد اشتغال پایدار برای روستائیان، زمینه ماندگاری آنان را فراهم کنیم.
رشیدیان با اشاره به مشخصات فنی پروژه گازرسانی در دست احداث، تصریح کرد: طول این خط انتقال ۲۸ کیلومتر است که بر اساس پیش بینی های صورت گرفته؛ در مدت ۳۰۰ روز به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با اجرایی شدن آن، زیر ساخت گاز رسانی به ۱۷ روستای محور نسر در بخش رخ تربت حیدریه فراهم می شود.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.