آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دارایی‌های پروژه پدیده‌پاسخگوی بدهی‌های آن است/مردم نگران نباشند

دارایی‌های پروژه پدیده‌پاسخگوی بدهی‌های آن است/مردم نگران نباشند

خسروی سهل‌آبادی:

دارایی‌های پروژه پدیده‌شاندیز پاسخگوی بدهی‌های آن است/مردم نگران نباشند
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس با اشاره به تخلفات صورت گرفته در پروژه پدیده شاندیز، گفت: دارایی‌های پروژه پدیده‌شاندیز پاسخگوی بدهی‌های آن بوده و مردم نباید نگران سهام خود باشند.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به وضعیت کنونی “پدیده شاندیز” و نگرانی مردم از اموال سرمایه گذاری شده در این پروژه،گفت: “پدیده شاندیز” ۱۲۰هزار سهام دار از مردم داشته که در حال حاضر نگران دارایی سرمایه گذاری شده خود هستند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حدود ۲۵ هزار نفر در پروژه شاندیز مشغول هستند، افزود: در این پروژه مشارکتی از سوی بخش خصوصی انجام شد که در حال حاضر با مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

 مشارکت مردم در پروژه شاندیز نباید دچار مشکل شود

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد:درخصوص پدیده شاندیز نیازمند تدبیری هستیم تا مشارکت مردم دچار مشکل نشود؛زیرا بسیاری از خانواده ها تمام اموال و دارایی خود را در این پروژه به امید اینکه پیشرفتی رخ دهد سرمایه گذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه ما انتظار داریم مشکل “پدیده شاندیز” نیز مانند “موسسه میزان” مرتفع شود، افزود: “پدیده شاندیز” بیشترین سهام دار را در سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی دارد،از این رو باید هر چه سریع تر مشکلات این پروژه مرتفع شده و احقاق حقوق مردم صورت بگیرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با اشاره به اینکه تغییر مدیریت پروژه پدیده شاندیز یکی از پیشنهاداتی است که برای بهبود وضعیت این پروژه مطرح شده است،گفت:‌ سرمایه گذار برای حضور دراین پروژه اعلام آمادگی کرده او از این بابت مشکلی وجود ندارد.

 استیضاح وزیر درصورت عدم تعیین تکلیف پدیده

وی با بیان اینکه بی توجهی به تعیین تکلیف پروژه پدیده شاندیز طرح سوال وزیر اقتصاد را رقم می زند، تصریح کرد: در حالب حاضر با توجه به اینکه موجودی پدیده شاندیز کفاف بدهی آن را می دهد جای نگرانی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دارایی پروژه “پدیده شاندیز “پاسخگوی بدهی های آن بوده و مردم نباید نگران سهام خود باشند./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.