آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اصلاح موادی از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی

اصلاح موادی از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی

خسروی سهل آبادی در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون آموزش مطرح کرد:
اصلاح موادی از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح جزئیات جلسه امروز گفت: موادی از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در کمیسیون آموزش اصلاح شد.
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور کار امروز ( یکشنبه ۲۹ آذر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: یک الی دو ماده از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی جهت بررسی بیشتر و اصلاح در خصوص ترکیب شورای سنجش و پذیرش دانشجو به کمیسیون آموزش مجلس ارجاع شده بود که پس از بررسی به عمل آمده به اتفاق آرا تصویب و به صحن علنی مجلس ارسال شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین اعضاء طرح سنجش در این نشست مشخص شدند که متشکل از وزیر بهداشت و درمان، رئیس مرکز سنجش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، وزیر علوم هستند که اصلاحات آن فردا در مجلس بررسی می شود.

خسروی سهل آبادی یادآور شد: تجلیل از رضا قربان نژاد سازنده مستند «ستارگان شرق» از دیگر برنامه‌های امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بود که به خوبی برگزار شد.

وی همچنین، تصریح کرد: کمیسیون آموزش به دلیل محدودیت زمان نتوانست در نشست امروزخود اعمال ماده (۲۳۶) آیین‌نامه داخلی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان را در دستور کار قرار دهد./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.