آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / نجات “میزان” از بحران

نجات “میزان” از بحران

IMG_742412

دکتر خسروی سهل‌آبادی تصریح کرد: بانک صادرات به لحاظ شاکله قوی و توان مالی خوبی که دارد به راحتی می‌تواند اعتماد سپرده‌گذاران موسسه میزان را جلب کند و مشکلات سپرده‌گذاران این موسسه را مرتفع سازد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی از معضلات جامعه ما در حوزه پولی و بانکی گسترش موسسات مالی غیرمجاز است که فعالیت این گونه موسسات سیستم بانکی و جامعه را با چالش مواجه کرده‌اند، در صورتی‌ که سازوکار مناسبی برای برخورد با این گونه موسسات در پیش گرفته نشود در آینده دچار مشکلات بیشتری نیز خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط موسسه منحله میزان افزود: مشکلات و چالش‌های ایجاد شده توسط این موسسه در شرف تبدیل به بحران بود که با حضور مسئولانه بانک صادرات ایران و پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان ذیربط و نمایندگان مجلس صورت گرفت اکنون شاهد عملکرد مطلوب و موثر این بانک بزرگ در خصوص حل و فصل مسایل باقی‌مانده هستیم.

وی تصریح کرد: بانک صادرات به لحاظ شاکله قوی و توان مالی خوبی که دارد به راحتی می‌تواند اعتماد سپرده‌گذاران موسسه میزان را جلب کند و مشکلات سپرده‌گذاران این موسسه را مرتفع سازد.

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: با انجام جلسات و بررسی‌های متعدد مجموع امکانات و کلیه املاکی که در اختیار موسسه میزان است و مطالبات سپرده‌گذاران آن به بانک صادرات تنفیذ می‌شود که با توجه به گستردگی و پیچیدگی فرایند ارزیابی و کارشناسی املاک انتظار می‌رود تا سپرده‌گذاران نیز همکاری و تعامل مناسبی با بانک داشته باشند.

وی گفت: مردم به بانک صادرات اعتماد بیشتری دارند و به خاطر همین این واگذاری به موفق‌ترین بانک کشور منتقل شد تا مشکلات سپرده‌گذاران مرتفع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: بانک صادرات همانند سوابق خوب گذشته و با اجرا و عمل کردن به وعده‌ها نه تنها باعث برگرداندن اعتماد می‌شود، بلکه سپرده‌گذاران سپرده‌های خود را در بانک صادرات حفظ خواهند کرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.