آخرین اخبار
خانه / اخبار انتخابات / موج حمایت نامزدهای دور اول انتخابات از نماینده ائتلاف بزرگ اصولگریان در حوزه انتخابیه تربت حیدریه/ از حمایت ۱۲ نماینده کشوری تا حمایت شهردار تهران و محجوب منتخب چهارم لیست اصلاح طلبان تهران

موج حمایت نامزدهای دور اول انتخابات از نماینده ائتلاف بزرگ اصولگریان در حوزه انتخابیه تربت حیدریه/ از حمایت ۱۲ نماینده کشوری تا حمایت شهردار تهران و محجوب منتخب چهارم لیست اصلاح طلبان تهران

بسیاری از نامزدهای دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه که با شعار اصولگرایی حضور یافته بودند، در این مرحله از انتخابات حمایت قاطع خود را از نماینده ائتلاف بزرگ اصولگرایان اعلام کردند.
IMG13493927

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، از فردای روز برگزاری انتخابات، که در حوزه انتخابیه تربت حیدریه به مرحله دوم کشیده شد، بسیاری از چهره های کشوری و استانی و همچنین نامزدهای دور اول انتخابات در این حوزه انتخابیه با صدور پیام و بیانیه هائی حمایت قاطع خود را از نماینده ائتلاف بزرگ اصولگرایان حمایت کردند که در این بین نام ۱۲ نماینده کشوری، از جمله حداد عادل، کوثری، زاهدی و محجوب منتخب چهارم اصلاح طلبان تهران و همچنین محمدباقر قالیباف شهردار تهران به چشم می خورد.

 

قهرمان رشید معاون اسبق معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی و علی اصغر رشید نامزد دور اول انتخابات در این حوزه انتخابیه و همچنین رضا رمضانی هر سه از شهرستان مه ولات در پیامهای جداگانه از نماینده ائتلاف اصولگرایان حمایت کردند.

 

طی روزهای گذشته هم بسیاری از نامزدهای دور نخست انتخابات در حوزه انتخابیه تربت حیدریه از جمله؛ نظام دوست، ضیایی و عظیمی معاون عمرانی شهردار تربت حیدریه و همچنین اردشیر ریاحی شهردار اسبق شهر تربت حیدریه با اعلام حمایت خود از نماینده ائتلاف اصولگرایان مردم را به گفتمان اصولگرایی و انقلاب اسلامی دعوت کردند.

 

در این بین نام دو تن از نمایندگان مشهد از جمله؛ امیر حسین قاضی زاده، حجت الاسلام پژمانفر وسید جواد کریمی قدوسی به ترتیب منتخب اول، دوم و چهارم مردم مشهد و همچنین علیرضا محجوب نفر چهارم لیست اصلاح طلبان در تهران و نماینده چهار دوره مردم تهران در مجلس و دبیر کل خانه کارگری و رئیس فراکسیون کارگری نیز به چشم می خورد.

 

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، چهره سرشناس دیگری است که از اسفند گذشته حمایت خود را از نماینده ائتلاف بزرگ اصولگریان اعلام داشته است.

 

دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه روز جمعه ۱۰ اردیبهشت جاری برگزار و ابوالقاسم خسروی نماینده ائتلاف بزرگ اصولگرایان و سعید باستانی نماینده حزب اعتدال با هم به رقابت می پردازند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.