آخرین اخبار
خانه / دسته‌بندی نشده / تسلیت به مناسبت ارتحال عالم و فقیه ربانی آیت الله معصومی

تسلیت به مناسبت ارتحال عالم و فقیه ربانی آیت الله معصومی

2576579

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 انالله و اناالیه راجعون

خبر ارتحال عالم و فقیه ربانی ، مجاهد انقلابی و مدافع حریم امامت و ولایت ، حضرت آیه الله معصومی رحمت الله علیه موجب تاثر و اندوه شد. حضرت آیه الله معصومی یاور صدیق حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و مقام معظم رهبری و خدمتگزار سختگوش برای انقلاب اسلامی بودند . ایشان در سنگر عضویت مجلس خبرگان رهبری و امامت جمعه و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت قاطع ، شجاعانه از گفتمان انقلابی و حضور موثر در تمامی عرصه های خدمت به مردم بویژه اخلاص و فداکاری و ایثار ایشان در طول هشت دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام در سنگرهای خط مقدم دفاع از عزت و اقتدار جامعه اسلامی در خاطره ها ماندگار است . خدمات آن عالم ربانی در طول امامت جمعه در شهرستان هزار شهید تربت حیدریه برای مردم ولایتمدار و طلایه داران در پیروزی انقلاب اسلامی خصوصا شهامت و شجاعت انقلابی ایشان در دفاع از حقوق مردم ، تلاش های خستگی ناپذیر آن روحانی انقلابی و مرید ولایت در توسعه دانشگاه های منطقه بویژه احداث بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی استان و احداث بنای مقدس مسجد جامع شهر تربت حیدریه و مشارکت در امور خیرین  بخشی از کارنامه موفق و اثرگذار و فراموش نشدنی آن عالم ربانی در شهرستان است. رحلت جانگداز آن عمار ولایت را محضر مقام معظم رهبری امام خامنه (دامت عزه )و مردم عزیز و شریف استان ، حوزه های علمیه و  دانشگاهیان محترم  و خانواده محترم و مکرم ایشان بویژه مردم پیشتاز در پیروزی انقلاب اسلامی تربت حیدریه عرض تسلیت دارم
از خداوند رحیم در آستانه ماه محرم  غفران و رحمت و رضوان الهی و همنشینی با شهیدان را برای ایشان و صبر و اجر و مجاهدت در راه و آرمانهای مقدس ایشان را برای بازماندگان مسالت دارم.

(خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که  در دوران خدمتگزاری در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی توفیق حاصل شد با کمک حوزه های علمیه و دانشگاهیان و دلسوزان انقلاب در حیات مبارک آیه الله معصومی رحمت الله علیه به عنوان چهره ماندگار مجلس تکریم و تعظیم از خدمات ماندگار ایشان در سطح استان برگزار شد)

خسروی نماینده ادوار  ( دوره نهم ) مجلس شورای اسلامی شهرستان های تربت حیدریه مه ولات و زاوه

در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان تا آخر ایستاده‌ایم

درباره خسروی ابوالقاسم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.