آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / وزیر دادگستری: دستگاه قضایی کشور وظیفه اجرای عدالت و تامین امنیت را بعهده دارد

وزیر دادگستری: دستگاه قضایی کشور وظیفه اجرای عدالت و تامین امنیت را بعهده دارد

8حجت الاسلام ˈمصطفی پور محمدیˈ روز شنبه در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری تربت حیدریه گفت: آمار ۲۰ درصدی طلاق و وجود ۱۴ میلیون فقره پرونده قضاییدر دستگاههای قضایی و شبه قضایی برازنده  یک نظام اسلامی نیست.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد  بیان کرد: اجرای عدالت بازدارنده است و این منطق باید گسترش پیدا کند تا دستگاه قضایی در برابر خطاکاران و مجرمین با عدالت و صلابت برخورد نماید.

وی گفت: مسوولین اجرایی در شکوفائی اقتصاد و رفع مشکل بیکاری تلاش کنند تا شاهد افزایش سطح در آمدها و کاهش فقر  و جرایم در کشور باشیم.

وزیر دادگستری اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی باید در حل معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه به کمک دستگاه قضا آمده و در تامین امنیت و اجرای عدالت دستگاه قضا را یاری دهند.

پور محمدی با اشاره به اینکه بنای دولت بر بالاترین سطح همکاری بین قواست ،افزود: در این زمینه تلاش های بسیار بین سه قوه صورت گرفته است که اگر فعالیت های کشور با همکاری و هماهنگی صورت گیرد زمینه رشد و توسعه کشور ایجاد می شود.

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، بودجه دستگاه قضایی ارتقای قابل قبولی داشته که امیدواریم بتوانیم با پیگیری های دولت تخصیص های لازم را اخذ کنیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.