آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / وزارت ارشاد نباید مانع حضور رسانه های ارزشی نظام شود

وزارت ارشاد نباید مانع حضور رسانه های ارزشی نظام شود

111666554488نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از رسانه های ارزشی است که باید در چارچوب قانون و با نگاهی عالمانه و اندیشمندانه از رسانه هائی که در راستای اهداف نظام حرکت می کنند حمایت کند.

ابوالقاسم خسروی در گفت و گو با پایگاه خبری تابان تربت، اظهار داشت: بحث فرهنگ و رسانه ها و مسائل مربوط به فضای مجازی و اطلاع رسانی بسیار مهم و ارزشمند است که باید با نگاه عالمانه و هوشمندانه وزارت ارشاد همراه باشد.

وی افزود: از آنجائی که نظام اسلامی ایران یک نظام فرهنگی است و در راستای ارزشهای دینی و اسلامی حرکت می کند و اکنون هم در جهاد فرهنگی هستیم،  وزارت ارشاد موظف است تا از سایت ها و رسانه های ارزشی و ولائی حمایت نماید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: ممکن است برخی از رسانه ها نگاه منتقدانه داشته باشند لکن باید تحمل را بالا برد و شرایط انتقاد سازنده را فراهم کرد.

این نماینده مجلس گفت : رسانه های ارزشی چشم تیز بین نظام هستند و از حقوق مردم در بحث اشاعه فرهنگ دینی و امر به معروف و نهی از منکر دفاع می کنند.

شایان ذکر است وزارت ارشاد خارج از ضوابط قانونی خود اقدام به فیلتر سایت ها می کند از جمله سایت دانا روز چهارشنبه و پنج شنبه گذشته و همچنین امروز سه شنبه توسط وزارت ارشاد فیلتر شد،

لذا فیلتر کردن سایت ها بر عهده قوه قضائیه بوده و دخالت وزارت ارشاد معلوم نیست در اینجا به چه معناست!

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.