آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / عملیات اجرایی احداث سایت مسکن مهر تربت حیدریه با سرعت بیشتری دنبال می شود

عملیات اجرایی احداث سایت مسکن مهر تربت حیدریه با سرعت بیشتری دنبال می شود

2نماینده مردم تربت حیدریه گفت: بدلیل عدم وجود متقاضی در سایت مسکن مهر تربت حیدریه سهم اماده سازی اراضی در اختیار سازمان ملی به حساب مشترک آماده سازی واریز و پیمانکار موظف است تا با سرعت بیشتر و بر اساس برنامه زمانبندی شده عملیات اجرایی را ادامه دهد.

به گزارش تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در نشست خبری با خبرنگاران تربت حیدریه اظهار کرد: در سفر اخیرقائم مقام وزیر راه و شهرسازی به شهرستان تربت حیدریه مصوب شد تا اعتبار مورد نیاز مجتمع های اموزشی نیمه تمام آموزش و پرورش و تکمیل مسجد در حال احداث در سایت مسکن مهر از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

وی افزود: تامین ۷۰۰ تن قیرجهت آسفالت راه های تربت حیدریه و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بمنظور تکمیل پروژه ۴۴۰ واحدی آبابنا از دیگر مصوبات سفر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان نیز می باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه بیان داشت:یکی از دستاوردهای مهم سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی فعال شدن صندوق حمایت از زعفران در این شهرستان است که با این اقدام موثر  خرید این محصول استراتژیک توسط تعاونی های کشاورزی صورت می پذیرد تا زعفرانکاران در این زمینه مشکل جدی نداشته باشند.

خسروی تصریح کرد:  بازار داخلی فروش زعفران تر باید از بخش دولتی خارج و در اختیار زعفرانکاران شهرستان قرار گیرد، که این امر بازدهی مطلوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به آموزش تولید زعفران ارگانیک در منطقه تربت حیدریه گفت: با افزایش تولید زعفران ارگانیک، بیش از ۲۰ میلیون ریال به قیمت آن افزوده می شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.