آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / برای یک مسئول تعطیلات معنایی ندارد/این روزها برایم روزهای طلایی خدمت به مردم بود

برای یک مسئول تعطیلات معنایی ندارد/این روزها برایم روزهای طلایی خدمت به مردم بود

گزارش سیمای مه ولات از سه هفته تعطیلی مجلس و اقدامات نماینده شهرستان در این ایام؛ خسروی: برای یک مسئول تعطیلات معنایی ندارد/این روزها برایم روزهای طلایی خدمت به مردم بود

نماینده مردم شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرات ادعا میکنم که این ۳ هفته پربرکت ترین ایام خدمتم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، مجلس شورای اسلامی از روز چهارشنبه پنجم شهریور ماه به مدت سه هفته تا ۲۹ شهریور تعطیل شد.

یک هفته از این تعطیلات برای سرکشی به حوزه های انتخابیه بود و ۲ هفته هم تعطیلات تابستانی مجلس‬ در این خصوص خبرنگار سیمای مه ولات ضمن تماس با نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی عملکرد ایشان در ۲۵ روز تعطیلی جهت سرکشی به حوزه های انتخابیه خواستار نتیجه این امر شد.

ابوالقاسم خسروی گفت: آنچه در طول ۳۵ سال انقلاب اسلامی عامل مهم پیروزی و موفقیت کشور در عرصه های دفاع مقدس، سازندگی و مسائل اقتصادی و فرهنگی بوده، همان مدیریت جهادی است که مورد تاکید و خواست مقام معظم رهبری و سیره شهدای ما بوده است.
وی افزود: به اعتقاد بنده فردی که مسئولیتی را از طرف مردم و جامعه پذیرفت، تا پایان دوران مسئولیت هیچ لحظه ای تعطیل نیست، وقتش حق خودش نیست، متعلق به مردم است و باید با تمام توان در زمینه رفع مشکلات مردم تلاش کند.

ش1
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان مهم ترین اقداماتش در طول ۳ هفته تعطیلات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مدت سفر ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت به استان خراسان رضوی اتفاق افتاد و بنده تمام تلاش خود را به کار بستم تا از فرصت حضور دولت در استان، نهایت بهره برداری و استفاده برای حوزه انتخابیه ام صورت گیرد و به جرات ادعا میکنم که این ۳ هفته پربرکت ترین ایام خدمتم بود.

2
وی تصریح کرد: سهمیه ۳ شهرستان مه ولات، تربت حیدریه و زاوه از سفر اعضای هیئت دولت به شهرستان های استان ۳ وزیر جهاد کشاورزی، دادگستری و اطلاعات بود اما در این مدت از حضور ۶ نفر از اعضای هیئت دولت در ۳ شهرستان حوزه انتخابیه استفاده شد.

ش2 
وی ادامه داد: در طی سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستانهای رشتخوار و خواف، در مسیر مشهد تا تربت حیدریه حدود ۲ ساعت در حضور ایشان بودم و در این مدت در رابطه با فرودگاه شهید مدرس مه ولات، مسکن مهر و جاده دسترسی راه آهن تربت حیدریه دستورات مهمی اتخاذ شد.

1
نماینده مردم مه ولات افزود: بازدید رئیس میراث فرهنگی و گردشگری از منطقه گردشگری پیشکوه تربت حیدریه، حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مه ولات و بخش رخ تربت حیدریه1

و نیز دستور وزیر نیرو نسبت به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی منشاء خدمات و تحولات بزرگی در ۳ شهرستان حوزه انتخابیه بود.

ش1
وی اظهار کرد: پس از سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی نیز جلسات متعددی با شورای شهرستان ها و مناطق روستایی در راستای رفع برخی مشکلات برگزار شده است.

6 14
خسروی با بیان اینکه ۳ هفته تعطیلات مجلس شورای اسلامی برای بنده روزهای طلایی خدمت به مردم بود، عنوان کرد: به این روزها که علی الظاهر تعطیل بود ولی گره های بزرگی از مشکلات شهرستان باز شد، افتخار میکنم.

1 4 11
وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر بنده یک نماینده مجلس هیچ روزی تعطیل نیست و به جز ساعات استراحت در طول شبانه روز، مابقی وقتش متعلق به مردم است و پس از اینکه این امانت را به فرد دیگری سپرد می تواند برای تعطیلات و استراحت برنامه ریزی نماید.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.