آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / محمود پاک نیت: از استقبال مردم تربت حیدریه یکه خوردم

محمود پاک نیت: از استقبال مردم تربت حیدریه یکه خوردم

 

پنجاه و یکمین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه سینمای جوان کشور با عنوان «تیژ» در تربت حیدریه با معرفی افراد برگزیده در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
محمود پاک نیت: از استقبال مردم تربت حیدریه  یکه خوردم

محمود پاک نیت هنرمند مطرح سینما وتلویزیون نیز در این مراسم گفت:از حضور این همه جمعیت در این فضای زیبای تاریخی وفرهنگی در شهری مثل تربت حیدریه یکه خوردم .

وی افزود:وقتی جوایز رااعلام می کردند باورم نمی شد که حداقل جوایز یک میلیون تومان باشد چون من به جشنواره های زیادی رفته ام ولی از مرز ۴۰۰ هزار تومان تجاوز نمی کرد واین افتخاری است که امشب به جایی آمده ام که توجه به هنر وجوانان می شود .

در این مراسم حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور ، این جشنواره را یکی از پربارترین جشنواره ها در سطح کشور عنوان کرد و افزود: هرچند این شهرستان هتل چند ستاره، سینما و بسیاری از امکانات که از ملزومات جشنواره است را ندارد ولی انرژی، ظرفیت و همدلی مسئولان تربت حیدریه یکی از نقاط قوتی بود که همه کمبودها را پوشاند وموفق ترین جشنواره نام گرفت. وی یادآور شد: مرکز استان ها از برگزاری جشنواره های مختلف اشباع شده اند ودر تهران مهمترین مشکل نبود مخاطب است ولی در شهرستان ها حضور مشتاقان وعلاقه مندان را شاهد هستیم که حضوری پررنگ دارند.

 در حاشیه

انتخاب مجموعه تاریخی قطب الدین حیدر برای برگزاری مراسم اختتامیه از سوی مسئولان برگزاری اقدام قابل توجهی بود و موجب شد مردم علاقه مند تربت حیدریه از نزدیک شاهد این رویداد فرهنگی وهنری باشند و استقبال خوبی از این مراسم بکنند به طوری که عده ای پشت در نظاره گر مراسم بودند.

حضوررضا رفیع مجری تلویزیونی وابوالفضل جلیلی کارگردان سینما دو چهره اهل تربت حیدریه از نکات جالب توجه بود هرچند هنرمندان تربتی دیگری از جمله خواهران اسکندری وسعید سهیلی قرار بود در این مراسم حضور پیدا کنند که نتوانستند خودشان را به مراسم اختتامیه برسانند.

نامگذاری جشنواره با عنوان «تیژ» به دلیل برگزاری جشنواره در تربت حیدریه به عنوان مهد زعفران کشور بود. «تیژ» به معنای جوانه زعفران است که در واژه محلی به آن اطلاق می شود .

جوایز برگزیدگان جشنواره از ۱ تا ۴ میلیون تومان بود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.