آخرین اخبار
خانه / اخبار انتخابات / آغاز به کار سینمای تربت‌حیدریه پس از ۱۵ سال تعطیلی/دستور تکمیل فرودگاه مدرس از سوی وزیر راه

آغاز به کار سینمای تربت‌حیدریه پس از ۱۵ سال تعطیلی/دستور تکمیل فرودگاه مدرس از سوی وزیر راه

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌ رضوی خبر داد
آغاز به کار سینمای تربت‌حیدریه پس از ۱۵ سال تعطیلی/دستور تکمیل فرودگاه مدرس از سوی وزیر راه

2عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به دستور تکمیل فرودگاه مدرس ازسوی وزیر راه گفت: سینمای تربت‌حیدریه از ابتدای مهر ماه آغاز به کار کرده و با اکران فیلم میزبان مردم این شهرستان است.

ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی و به‌ویژه حوزه انتخابیه وی اظهار کرد: هیئت دولت در هشتمین سفر استانی خود به خراسان رضوی سفر کرد که تقارن آن با میلاد با سعادت امام رضا(ع) بسیار هنرمندانه، مناسب و مبارک بود.

وی افزود: در سفر هیئت دولت به استان، ۶ نفر از اعضای هیئت و معاونان وزرا در تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه حضور یافتند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه اگر مصوبات و وعده‌های هیئت دولت در خراسان رضوی عملی شود، شاهد دستاوردهای خوب و مناسب هستیم، گفت: آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی راشد تربت‌حیدریه با حضور وزیر نیرو و همچنین افتتاح چند پروژه توسط وزیر راه و شهرسازی از جمله اقدامات موثر دولت در ایت شهرستان بوده است.

خسروی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی در مسیر حرکت به جنوب خراسان رضوی و تربت‌حیدریه وعده‌هایی درمورد فرودگاه مدرس و راه‌های تربت حیدریه داده که حقیقتا در همین روزها نیز شاهد تحقق گام‌های نخست ان هستیم.

وی از اتمام آسفالت هفت کیلومتر باقی مانده جاده مشهد به تربت در محل رباط سفید تا پایان امسال خبر داد و افزود: آسفالت رباط سفید از جمله مطالبات مهم شهرستان تربت‌حیدریه بوده که با مساعدت وزیر راه تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: بررسی و حل مشکلات ۵ هزار واحد مسکن مهر تربت حیدریه و حل مشکلات ورودی‌های این شهرستان نیز از دیگر وعده‌های دولت محسوب می‌شود.

خسروی با بیان اینکه برای برای تکمیل فرودگاه مدرس تربت‌حیدریه نیز اعتباری اختصاص پیدا کرد، افزود: تکمیل این فرودگاه نیز می‌تواند گام بسیار موثری در رونق و دستاوردهای مثبت این شهرستان باشد، همچنین با مساعدت وزیر ورزش و جوانان نیز قرار است مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری تربت حیدریه تکمیل و افتتاح شود.

وی از افتتاح و آغاز به کار سینمای تربت‌حیدریه از ابتدای مهر ماه خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه فرهنگی پس از ۱۵ سال تعطیلی و محرومیت مردم این شهرستان، ازابتدای مهر ماه آغاز به کار کرده و فعال می‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.