آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / امدادرسانی هلال احمر تربت حیدریه به ۲۳۱ حادثه دیده

امدادرسانی هلال احمر تربت حیدریه به ۲۳۱ حادثه دیده

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: گروههای عملیاتی هلال احمر این شهرستان در چارچوب اجرای طرح تابستانه امسال به۲۳۱ نفر حادثه دیده در۵۳ نقطه جاده ای امدادرسانی کردند.

‘رضا مومن زاده’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این چارچوب چهار گروه امدادی با حضور ۹۰۰ نفرروز امدادگر و استقرار ۲۴ ساعته پرستار خدمات امدادی را به مسافرین و زائرین در پایگاههای جاده ای ارائه کردند.

وی گفت: چهار پایگاه ثابت و سیار جاده ای جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در ‘کامه رباط سنگ، مهنه شهرستان مه ولات، پایگاه شهید بهروز شهرستان زاوه و یک پایگاه ثابت در شهر تربت حیدریه’ کار خدمات رسانی به مسافران و زائرین را دراین مدت برعهده داشتند.

رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت: طی این مدت ۶۰ نفر از شهروندان در پایگاههای امدادی هلال احمر این شهرستان اسکان اضطراری شدند.

مومن زاده افزود: همچنین در این طرح سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودروی امداد و نجات و دو دستگاه خودروی پیشرفته فعال بود.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات امداد و کمکهای اولیه، رهاسازی و نجات مصدومان در تصادفات احتمالی و اسکان مسافران مانده در راه در نقاط مختلف این شهرستان از جمله مهمترین وظایف جمعیت هلال احمرتربت حیدریه در ایام تابستان است.

او گفت: میانگین اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر در حوادث جاده ای تربت حیدریه از زمان وقوع حادثه تا اطلاع شش دقیقه و ۵۲ ثانیه و میانگین زمان حضور امدادگران در صحنه عملیات جاده ای از زمان اطلاع ۱۰ دقیقه و ۴۵ ثانیه بوده است.

وی از هموطنان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی با سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر تماس گیرند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.