آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / عدالت در سلامت و ارتقای کیفیت خدمات سلامت رشد چشمگیری داشته است

عدالت در سلامت و ارتقای کیفیت خدمات سلامت رشد چشمگیری داشته است

عدالت در سلامت و ارتقای کیفیت خدمات سلامت رشد چشمگیری داشته است

نشست اعضای ستاد راهبردی طرح تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرماندارشهرستان و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار گردید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در ابتدای این جلسه گفت: طرح تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه در تربت حیدریه آغاز گردید که تاکنون با رضایت مردم همراه بوده و پزشکان متخصص نیز نسبت به کلیات طرح رضایت دارند.
دکتر سید حسین خادمی افزود: هدف از این طرح کاهش پرداخت هزینه ها ی مردم در موضوع درمان، عدالت در سلامت و ارتقای کیفیت خدمات سلامت بوده که تا اینجای کار موفقیت های چشم گیری داشته است.
در ادامه جلسه دکتر محمدرضا بهروز معاون درمان دانشگاه روند اجرای طرح در شهرستان را تشریح و نیازمندیهای این دانشگاه را برای اجرای هر چه بهتر بیان نمود.
دکتر امامی رضوی قائم مقام وزیر بهداشت نیز در این جلسه گفت : طرح تحول نظام سلامت با جدیت در بیمارستانهای دولتی وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی درحال اجرا است که باعث می شود کارآمدی و کارایی نظام در عرصه سلامت شناسانده شود.
امامی رضوی افزود: عدم توجه وافزایش پرداخت هزینه های درمان توسط مردم باعث نارضایتی بسیاری شده است که این طرح و اولویت بخشیدن به مقوله سلامت باعث افزایش رضایت مندی وکاهش هزینه های بیماران در بیمارستان های وابسته به وزارت بهداشت خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات بیمارستان نهم دی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان نهم دی مرکز تروماست نیاز مبرمی به دستگاه MRI دارد که در صدد راه اندازی آن هستیم

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.