آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / پیوستن ۲۵ متخصص به جامعه پزشکان در تربت حیدریه

پیوستن ۲۵ متخصص به جامعه پزشکان در تربت حیدریه

پیوستن ۲۵ متخصص به جامعه پزشکان در تربت حیدریه
رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با توزیع پزشکان متخصص در کشور سهم این شهرستان ۲۵ پزشک در رشته های مختلف است که از آذر ماه امسال به مناطق خدمتی خود اعزام می شوند.

دکتر ‘سیدحسین خادمی’ روز پنجشنبه درمراسم تودیع و معارفه رووسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه ولات افزود: با توجه به رایزنیهای انجام شده سهم پزشکان متخصص شهرستان تربت حیدریه ارتقا چشمگیری داشته است.

وی گفت: با اعزام این متخصصان مشکل کمبود پزشک درشهرستانهای مه ولات و زاوه نیز حل خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه همچنین افزود: ارائه خدمات بهداشتی درمانی دو شهرستان زاوه و مه ولات به صورت رسمی چهار ماه پیش از پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خارج و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار گرفته است.

وی گفت: از آنجا که طرح جامع نظام سلامت برای شهرهای دارای بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت اجرا می شود شهرستانهای مه ولات و زاوه زیرپوشش طرح پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار دارند.

دکتر خادمی همچنین با اشاره به تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) مه ولات اظهارداشت: این بیمارستان با ۳۲ تخت مصوب ۹۰ درصد تجهیز شده و اینک اورژانس آن فعال و آماده خدمات رسانی به مردم است.

وی در ادامه همچنین گفت: مردم از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یک اقدام بزرگ بهداشتی و درمانی در کشور رضایت داشته و ارزش آن را درک کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: دستگاههای متولی اجرای طرح تحول نظام سلامت، مصمم تر از قبل برای حفظ و ارتقا این رضایتمندی تلاش می کنند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه های مردم در بخش درمان، عدالت در سلامت و ارتقا کیفیت خدمات سلامت می باشد که تاکنون موفقیتهای چشمگیری داشته است.

در این مراسم ‘علی افکار’ به عنوان رییس شبکه بهداشت و درمان مه ولات منصوب و از خدمات ‘امیر برومند’ تقدیر شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.