آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / برخورد با مفاسد اقتصادی باید قاطع و بدون اغماض صورت گیرد

برخورد با مفاسد اقتصادی باید قاطع و بدون اغماض صورت گیرد

IMG_7475 (1381)برخورد با مفاسد اقتصادی باید قاطع و بدون اغماض صورت گیرد

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با مظاهر فساد خصوصا مفاسد اقتصادی یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی و محور نهضت الهی حضرت امام خمینی (ره) است و یکی از مطالبات جدی مقام عظمای ولایت از دولت، مجلس و قوه قضائیه این است که با مفسدان اقتصادی در هر مقام و موقعیتی که هستند، قاطعانه و بدون هیچ گونه چشم پوشی برخورد شود.

ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: تا کنون اقداماتی در رابطه با مفاسد اقتصادی صورت گرفته است اما هنوز به اهداف و آرمانهای مورد نظر نرسیده ایم و در این زمینه اشکالات عمده ای وجود دارد.

وی ضعف ساختار نظارت را یکی از مشکلات اساسی در زمینه مسائل اقتصادی عنوان کرد و افزود: نظارت باید تقویت شود و همه دستگاههای اجرایی که به نحوی امکانات اقتصادی در اختیار دارند، باید در مقابل مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید عوامل پیدایش فساد شناسایی و برطرف شود، تصریح کرد: عدم شفافیت آمار و اطلاعات، عدم بررسی به موقع آمار، ضعف نظارت و عدم اطلاع رسانی صحیح از عوامل پیدایش انحرافات و سوء استفاده های اقتصادی است.

خسروی در پایان خاطرنشان کرد: با مفسدان اقتصادی در هر مقام و موقعیتی که هستند باید قاطعانه و بدون کوچکترین چشم پوشی و کوتاهی برخورد شود بطوری که مردم نتیجه اینگونه برخوردهای عادلانه را به صورت ملموس مشاهده نمایند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.