آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / از ابتدای بهمن بخش ICU بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه آغاز به کار می کند

از ابتدای بهمن بخش ICU بیمارستان رازی تامین اجتماعی تربت حیدریه آغاز به کار می کند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تمامی تجهیزات بخش ICU بیمارستان رازی تربت حیدریه خریداری و به زودی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز، از ابتدای بهمن ماه، ارائه خدمت به بیماران شروع می شود.

دکتر حمید داستانی در بیست و سومین گردهمایی روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی که در شهرستان تربت حیدریه برگزار شد، افزود : به منظور روزآمد شدن سیستم های نظارتی و مدیریتی زیر ساخت های لازم برای اجرای سیستم یکپارچه بیمارستانی (HIS) ایجاد شده و تا پایان سال جاری این سیستم در بیمارستان تامین اجتماعی رازی تربت حیدریه مستقر خواهد شد .
وی اظهار داشت: واگذاری سه دستگاه آمبولانس ،  راه اندازی نوبت دهی اینترنتی و VIP در آینده ای نزدیک از دیگر اقدامات انجام شده برای این بیمارستان بوده است.
دکتر داستانی رعایت سه اصل خوشرویی ، پاسخگویی و پاکدستی در تمام فعالیت ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: با رعایت این سه اصل می توان به نقطه اوج و تبلور رضایت سازمانی دست یافت .
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با تاکید بر استفاده بهینه از ارزش های بالقوه و ایجاد بستری مناسب برای انجام وظایف محوله افزود : نهادینه کردن فرآیند تصمیم گیری مشارکتی در ستاد مدیریت درمان استان ، در ارتقای توانمندی و هماهنگی هرچه بهتر در ابعاد مختلف مدیریتی نقش بسزایی خواهد داشت .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه نیز از نقش تاثیرگذار بیمارستان رازی تامین اجتماعی در این شهرستان  خبر داد و افزود : این بیمارستان ، با بهره بردن از فضای فیزیکی مناسب و دارا بودن تجهیزات به روز پزشکی ، باعث ایجاد حس رضایتمندی میان مراجعه کنندگان شده است.
دکتر خادمی با اشاره به مراجعه ۵۰ درصدی بیماران شهرستان تربت حیدریه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی، افزود: می توان این مرکز را به عنوان نقطه قوت این شهرستان در بخش درمان دانست.
وی اظهار داشت: تعامل و هماهنگی به وجود آمده بین دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه و بیمارستان رازی تامین اجتماعی ، می تواند نقطه عطفی در ارائه بهتر خدمات درمانی و ایجاد حس همدلی بین کارکنان و رضایتمندی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان باشد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.