آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / آمار رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی واحد تربت حیدریه به ۴۲ رشته افزایش یافت

آمار رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی واحد تربت حیدریه به ۴۲ رشته افزایش یافت

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در بهمن؛
آمار رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی واحد تربت حیدریه به ۴۲ رشته افزایش یافت

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه از پذیرش دانشجو دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی (پیوسته و ناپیوسته) بدون آزمون در بهمن ۱۳۹۳ خبر داد.

 

  بهزاد چهکندی در این خصوص اظهار کرد: با جذب رشته‌های مهندسی رباتیک، مهندسی معماری، مهندسی اکتشاف نفت و مدیریت بازرگانی آمار رشته‌های فعال مقاطع کاردانی و کار‌شناسی (پیوسته و ناپیوسته) به ۴۲ رشته افزایش یافت.

وی گفت: ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کار‌شناسی (پیوسته و ناپیوسته) بهمن سال ۱۳۹۳ دانشگاه آزاداسلامی تربت حیدریه و ساختمان‌های آموزشی شماره ۲ و ۳ شهرستان مه‌ولات و شهر کدکن در مجموعه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم و صنایع غذایی، مدیریت و علوم انسانی از طریق سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد.

وی گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon. org و برای کسب اطلاع بیشتر به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه به آدرس www.iautorbat.ac.ir مراجعه یا با شماره ۰۵۱۵۲۲۹۱۲۹۳ تماس حاصل کنند.

چهکندی اظهار کرد: ثبت‌نام‌کنندگان باید پس از ثبت نام اینترنتی، ۴۸ ساعت بعد به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.