آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / همزمان با دهه مبارک فجر توسعه خدمات وتجهیزات درمانی در شهرستان تربت حیدریه

همزمان با دهه مبارک فجر توسعه خدمات وتجهیزات درمانی در شهرستان تربت حیدریه

دکتر مهدی دلیری  رئیس بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا…دهه فجر از توسعه خدمات وتجهیزات درمانی در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بیماران خبرداد.

وی گفت : با اجرایی شدن بسته های طرح تحول نظام سلامت و حضور حدود ۴۰پزشک در ۱۵ رشته تخصصی در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی کلینیک شماره یک جوادالائمه (ع) فعالیت خود را شروع و با توجه به استقبال  مردم تصمیم  به راه اندازی کلینیک تخصصی  شماره ۲ گرفته شد که خوشبختانه به دنبال  برگزاری جلسات  متعدد ساختمان جدید آماده بهره برداری گردیده است  و همزمان با دهه مبارک فجر در دو نوبت صبح و بعدظهر  خدمات با تعرفه دولتی به همشهریان ارائه می‌گردد .

رئیس بیمارستان در ادامه گفت : باحضور پزشک فوق تخصص گوارش در شهرستان، بخش کولونوسکوپی وآندوسکوپی راه اندازی واین بخش نیز با امکانات به روز و دستگاه‌های مجهز در بیمارستان هدیه ای دیگر به مردم شهید پرور شهرستان می باشد و خوشبختانه اولین عمل جراحی  لاپاراسکوپی در اتاق عمل بیمارستان در دهه مبارک فجر به لطف خداوند منان به انجام خواهد رسید.

دکتر مهدی دلیری درادامه صحبت هایش تصریح کرد : فاز شماره یک اورژانس بیمارستان پس از بازسازی  با امکانات جدید وفضای مناسب و استاندارد افتتاح میشود که  این مرکز دارای امکانات به روز وتجهیزات مناسب میباشد که امید است بتوانیم رضایت مراجعین محترم را ارتقاء بخشیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.