آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۱۵پزشک متخصص و فوق تخصص به پزشکان تربت حیدریه افزوده شدند

۱۵پزشک متخصص و فوق تخصص به پزشکان تربت حیدریه افزوده شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۱۵ پزشک جدید متخصص و فوق تخصص از دهه فجر فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می کنند.
دکتر سید ‘حسین خادمی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قبل از آغاز طرح تحول نظام سلامت، تعداد پزشکان متخصص در تربت حیدریه ۷۰ نفر بود که این تعداد اکنون به ۸۵ پزشک افزایش یافته است.

وی گفت: بیشتر پزشکان جذب شده در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی در کلینیک شماره یک جوادالائمه (ع) فعالیت خود را آغاز می کنند که با استقبال مردم، کلینیک تخصصی شماره دو نیز فعال می شود.

خادمی ادامه داد: برای اولین بار پزشک فوق تخصص در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه فعالیت خود را از دهه فجر امسال آغاز می کند.

وی بیان کرد: با حضور پزشک فوق تخصص گوارش در تربت حیدریه، بخش کولونوسکوپی وآندوسکوپی در بیمارستان نهم دی راه اندازی و این بخش نیز به امکانات روز و دستگاه های مدرن، مجهز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: در دهه مبارک فجر اولین عمل جراحی لاپاراسکوپی در اتاق عمل بیمارستان نهم دی این شهرستان انجام خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، به حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.