آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۱۱ طرح عمرانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

۱۱ طرح عمرانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر، ۱۱ طرح عمرانی و کشاورزی طی مراسمی در بخش جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسید.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار وِیژه تربت حیدریه در این مراسم گفت: طرح های مزبور با هزینه هفت میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال اجرا شده اند.

ˈحسن فتحی نیاˈ افزود: جمهوری اسلامی به زعامت و هدایت پیامبرگونه امام راحل و به برکت خون هزاران شهید، نعمت امنیت، استقلال، ولایت و رهبری را برای ما به ارمغان آورد و وظیفه همه آحاد ملت است که قدردان این نعمت ها باشیم.

وی اظهار کرد: هرچه از سالهای عمر این نظام الهی می گذرد، پیچیدگی و حساسیت ها بیشتر و جبهه آرایی دشمن متفاوت می شود.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: هدف دولت خدمتگزاری و توسعه رفاه در کشور بویژه در روستاها می باشد و مصمم است تا جایی که بتواند رونق و شکوفایی و پیشرفت بیشتری در روستاها حکم فرما شود.

فتحی نیا، با اشاره به اثرات کاهش قیمت نفت و تحریم ها بر بودجه گفت: با همت والایی که در مردم و مسوولان وجود دارد، دولت توانایی حل مشکلات را دارد و همانگونه که در زمان جنگ و پس از آن مردم نظام را تنها نگذاشتند، اکنون نیز یار و مددکار انقلاب اسلامی هستند. وی، از همکاری و همراهی شوراهای اسلامی و دهیاران بخش جلگه رخ تربت حیدریه به خاطر تلاش در راه توسعه و رونق روستاهای این بخش قدردانی کرد.

ˈجلگه رخˈ واقع در ۳۵ کیلومتری شمال تربت حیدریه با سه دهستان و ۵۴ روستا حدود ۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و حدود ۶۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

این شهرستان دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستای دارای سکنه است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.