آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ایران رتبه اول علمی خاورمیانه را دارد

ایران رتبه اول علمی خاورمیانه را دارد

 6عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ایران رتبه اول علمی را در منطقه خاورمیانه از آن خود کرده و در دنیا نیز رتبه ۱۶ را به خود اختصاص داده است.

ˈابوالقاسم خسرویˈ جمعه شب در مراسم گرامیداشت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع تربت حیدریه، افزود: هم اکنون در ایران اسلامی ۱۱ هزار نخبه علمی وجود دارد که بیش از ۲۴۰ نفر از آنان دارای رتبه های اول و دوم در المپیادهای جهانی هستند.

وی گفت: این تعداد نخبه جزو افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می شوند که به برکت نظام جمهوری اسلامی به دست آمده است .

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال ۱۳۴۹ در کل کشور تنها ۹ مقاله علمی چاپ شده وجود داشت که این رقم هم اکنون به بیش از۲۶ هزار مقاله علمی چاپی رسیده است.

خسروی افزود: برای پیشرفت ایران اسلامی، باید همه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه کنند تا به لطف الهی به قله های رفیع تر علمی دست پیدا کنیم.

وی یادآورشد: همه آحاد جامعه، بخصوص جوانان باید حوادث تاریخ ایران را مطالعه و با دستاوردهای این نظام بیشتر آشنا شوند.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، گفت: به خواست خدا و تلاس مسوولین جمهوری اسلامی، ایران یکی از امن ترین کشورهای دنیاست در حالی که درهمه کشورهای همسایه حتی کشورهای اروپایی که خود را قدرت برتر می دانند نا امنی وجود دارد.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: مردم ایران در زمان طاغوت مشکلات بسیار زیادی داشتند به طوری که در شهرهای بزرگ نیز از امکانات اندکی برخوردار بودند اما امروز در روستاها و شهرها، بسیاری از امکانات فراهم و در دسترس قرار دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به خودباوری رساند به طوری که همه در این نظام الهی حق اظهارنظر دارند.

1 2 3 4 5

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.