آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ طرح تولیدی و عمرانی در زاوه با حضور استاندار

افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ طرح تولیدی و عمرانی در زاوه با حضور استاندار

31مراسم بهره برداری از ۶۰ طرح عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی و کلنگ زنی روز دوشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستان ، امام جمعه و برخی از مسوولان شهرستان زاوه در شهر دولت آباد و روستاهای این شهرستان انجام شد.
فرماندار زاوه در این خصوص گفت:  طرحهای ساختمان فرمانداری و یک مدرسه در روستای قله نی بهره برداری و کلنگ ساخت بیمارستان ۳۲ تختی شهرستان زاوه  زده شد.

 محمودی افزود : بیمارستان ۳۲ تختی زاوه ده میلیارد ریال از ماده ۱۸۰ که در اختیار نماینده مردم در مجلس است و ده میلیارد ریال از اعتبارات متفرقه بودجه دارد و طبق قول مساعد دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان ده میلیارد ریال دیگر اعتبار جذب خواهد شد 

فرماندار گفت :مدرسه شهید محمدی در وسعت دو هزار و ۵۰۰ متر متربع و زیربنای ۴۰۰ متر دارای شش کلاس درس است که توسط یکی از خیرین منطقه به نام طاهر حسن زاده با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است.

‘مهدی محمودی’ افزود: ۱۲۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرحها هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بهسازی و آسفالت شش کیلومتر از محور دولت آباد به چخماغ با هزینه ۶۰ میلیارد ریال، ساختمان فرمانداری زاوه با هزینه ۲۶ میلیارد ریال و یک مدرسه خیرساز به نام شهید محمدی در روستای قله نی با هزینه پنج میلیارد ریال بهره برداری شد.

استاندار خراسان رضوی نیز در شورای اداری شهرستان با حضور شورای اسلامی با اشاره برنامه سفر منظم به شهرستانهای استان گفت: این سفرها با محوریت شورای اسلامی شهر و در جهت بررسی مشکلات موجود برنامه ریزی و انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این سفرها برخی موارد که راهکار، امکان مدیریت و حل آنها وجود داشته باشد با ارائه طریق و زمان بندی مشخص توسط دبیرخانه سفر موضوعات مطرح و از سوی ادارات مرتبط پیگیری می شوند.

وی در ادامه همچنین گفت: با پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارت نفت هزینه پروژه های گازرسانی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خراسان رضوی طبق ‘بند ق تبصره سه’ توسط بانکها تامین اعتبار می شوند.

رشیدیان ادامه داد: طی مذاکرات انجام شده با بانک ملی و تامین اعتبار، بازپرداخت اصل و سود پول را وزارت نفت پرداخت و گازرسانی به هزار روستای واجد شرایط در خراسان رضوی به زودی آغاز می شود.

‘دولت آباد’ مرکز شهرستان ۷۲ هزار نفری زاوه در ۱۷۴ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. زاوه مرکب از دو بخش مرکزی و سلیمان ۷۲ روستا دارد. ۶۱ هزار نفر از جمهیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.