آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / پیوند مردم با انقلاب باعث خلق حماسه دیگری درراهپیمایی ۲۲ بهمن شد

پیوند مردم با انقلاب باعث خلق حماسه دیگری درراهپیمایی ۲۲ بهمن شد

IMG_3598اتحاد و اقتدار در فجر ۹۳:

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیوند ناگسستنی مردم ایران با انقلاب اسلامی باعث خلق حماسه دیگری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.
به گزارش ایرنا، ‘ابوالقاسم خسروی’ روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حضور گسترده آحاد مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد فشارهای اقتصادی دشمن نمی تواند جلوی عظمت آنان را بگیرد.

وی گفت: هوشیاری مردم و حضور آنان در راهپیمایی، باعث همدلی و انسجام در برابر تمامی ابر قدرتهای جهان شد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاقی با آرمانهای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود که باید قدرشناس ملت ولایتمدار ایران باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کنونی، ناامنی های منطقه ومذاکرات هسته ای حضورمردم ایران در این شرایط از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که مردم به خوبی حساسیت های موجود را درک کردند.

امام جمعه تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که تنها گزینه روی میز ملت ایران در برابر زیاده خواهی نظام سلطه عزت، استقلال و مقاومت است.

حجت الاسلام ‘مهدی شریعتی تبار’ افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بدانند که پیمان این ملت با اسلام، ولایت فقیه و شهدا هرگز شکستنی نیست.

وی بیان کرد: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند مرزهای جغرافیایی این نظام الهی در عمق استراتژیک اروپا، آمریکا و افریقا پیش رفته و بیداری اسلامی در جهان نفوذ کرده است.

امام جمعه تربت حیدریه با تقدیر از تیم مذاکره کنندگان هسته ای کشورمان، گفت: گروه مذاکره کنندگان مورد تایید رهبر معظم انقلاب و ملت ایران هستند و در ادامه نیز آنان از حق مسلم ایران کوتاه نیایند.

در پایان این راهپیمایی که از مسجد جامع تا میدان بسیج تربت حیدریه برگزار شد، قطعنامه سراسری قرائت و راهپیمایان با مشت های گره کرده و سردادن الله اکبر بر عزم خود برای ادامه راه شهدا و همچنین تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.