آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار زاوه / راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان زاوه در ۲۲ بهمن

راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان زاوه در ۲۲ بهمن

به گزارش مهرزاوه از اولین ساعات صبح امروز جمعیتی در گوشه وکنار شهر و محل شروع راهپیمایی در حال شکل گیری بود و هر چه به ساعت شروع نزدیک می شدیم جمعیت نیز زیادتر می شد.

مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ساعت ۹/۳۰ صبح در هوایی که طراوت وتازگی آن درست مانند همان روزهای سال ۵۷ بود، از محل پارک معلم شهر دولت آباد آغاز شد وبا حضور اقشار مختلف مردم از کودک چهار پنج ساله گرفته تا پیران کهنسال به طرز باشکوهی در مسیر تعیین شده تا میدان نجفیه برگزار گردید.

امروز همه آمدند تا به دشمنان و یاوه گویان ثابت کنند که رهبرشان(سید علی)را هیچ وقت تنها نخواهند گذاشت و تا ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج)با قدرت پشت مقتدایشان خواهند ایستاد. امروز همه آمدند تا بی اعتمادی به آمریکا ودست نشاندگانش را فریاد بزنند وبگویند که به این گرگ در لباس گوسفند از همان طلوع انقلاب اعتماد نداشته و نخواهند داشت.

امروز همه آمدند تا به سران استکبار جهانی که هر روز با ترفندهای جدیدی تروریست‌های دست‌پرورده و مزدور خود را به‌عنوان نمایندگان اسلام به جهان معرفی می‌کنند تا با سیاه‌نمایی و وارونه نشان‌دادن اسلام حقیقی، در افکار و اذهان عمومی نسبت به اسلام و پیامبر مهر و رحمتش وحشت‌آفرینی کنند و از گسترش انقلاب اسلامی و انتشار معارف و مفاهیم و شناخت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام جلوگیری کنند،بفهمانند که این نظام مقدس  با درایت، هدایت و تدبیر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و بصیرت و هوشمندی مردم شجاع و مقاوم ایران و شناخت و درک درست لحظه‌ها و حضور به موقع در صحنه‌های مختلف به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

امروز مردم با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی ، افتخار دیگری  از وحدت حول محور ولایت فقیه را رقم زدند و لرزه‌ای بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداختند و ضمن ابراز وفاداری به آرمان های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید پیمان کرده و عزم راسخ، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ظهور برسانند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.