آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / مجلس در برابر هر گونه تهدید و تضیع حقوق ملت که مورد طمع نظام سلطه باشد با قدرت ایستادگی می کند

مجلس در برابر هر گونه تهدید و تضیع حقوق ملت که مورد طمع نظام سلطه باشد با قدرت ایستادگی می کند

IMG_74391عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: مجلس شورای اسلامی در برابر هر گونه تهدید و تضیع حقوق ملت که مورد طمع نظام سلطه باشد با قدرت ایستادگی می کند.

“ابوالقاسم خسروی” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت اظهار کرد: مذاکرات هسته ای باید بر اساس اصول مسلم سیاست خارجی نظام اسلامی یعنی اصل عزت، حکمت و مصلحت و در چارچوب رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: در این مذاکرات نباید کوچکترین حقی از ملت ایران ضایع شود و اقتدار و عظمت مردم شهید داده ایران حفظ شود.

نماینده مردم تربت حیدریه بیان کرد: ملت ایران در مدت ۳۶ سال توطئه افکنی نظام سلطه از قدرت و اقتدار خود در نهایت شجاعت و شهامت استفاده کرده و اجازه نخواهد داد که بار دیگر دست اجانب و بیگانگان به این کشور دراز شود و کوچکترین حقی از این مملکت ضایع شود.

خسروی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و مردم انتظار دارند که تیم مذاکره کننده در چارچوب رهنمودهای رهبر انقلاب و خطوط قرمز نظام حرکت کنند و اگر هم روزی در این مذاکرات به توفیقی نرسیدند چیزی از عزت ملت ایران کاسته نخواهد شد و بلکه به اقتدار این کشور افزوده خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: ملت ایران هرگز توافق بد را نخواهند پذیرفت و تیم مذاکره کننده بداند که عدم توافق بهتر از توافق بد خواهد بود.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در برابر هر گونه تهدید و تضیع حقوق مسلم ملت عقب نشینی نخواهد کرد و در برابر طمع نظام سلطه با قدرت خواهد ایستاد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.