آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / افتتاح سینما اندیشه تربت حیدریه با نمایش فیلم شیار ۱۴۳

افتتاح سینما اندیشه تربت حیدریه با نمایش فیلم شیار ۱۴۳

به گزارش روابط عمومی اداره ارشاد اسلامی تربت حیدریه با حضور دکتر خسروی نماینده مردم شهرستان در مجلس و دکتر فتحی نیا فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین و خانواده معزز شهدا ، سینما اندیشه تربت حیدریه با نمایش فیلم شیار ۱۴۳ افتتاح  شد
دکتر خسروی با اشاره به افتتاح این سینما بعد از ۱۵ سال در تربت حیدریه گفت : از این به بعد فیلم های سینمایی روز کشور در این سینما به نمایش در می آید.
نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه با اشاره برگزاری جشنواره تیژ  و تلاش شهرداری تربت حیدریه در برگزاری آن و رایزنی های انجام شده با مسئولین سینما کشور و اخذ تجهیزات مورد نظر افزود : از اعتبارات ماده ۱۸۰ که در اختیار نماینده مردم در مجلس می باشد مبلغ ۲۰میلیارد ریال به بخش فرهنگ این شهرستان اختصاص دادشد .

نجفی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه در این باره گفت : تنها نماینده ای که از اعتبارات ماده ۱۸۰ به بخش فرهنگ این مبلغ را اختصاص دادند دکتر خسروی بودند که با تدبیر ایشان هم اکنون شاهد افتتاح سینمای تربت حیدریه پس از ۱۵ سال هستیم هستیم.

وی با اشاره به حضور جمع زیادی از خانواده معزز شهدا در این مراسم و اکران فیلم سینمایی شیار ۱۴۳  افزود : سالن سینمای اندیشه امکانات کافی برای پذیرای از همشهریان عزیز و اکران فیلم های روز کشور را دارا می باشد

نجفی اظهار کرد: این سینما به مساحت ۴۳۰مترمربع و گنجایش ۲۳۰نفر را دارد.
هم اکنون در خراسان رضوی ۱۹ سینمای فعال وجود دارد که سه سینمای ان دیجیتال است که ۲سینمای دیجیتال در مشهد قرار دارد

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.