آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / برخی نگاه‌های سیاسی مانع اصلی عدم تحقق شعار سال شد

برخی نگاه‌های سیاسی مانع اصلی عدم تحقق شعار سال شد

13930630000060_PhotoAعضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه برخی نگاه‌های سیاسی و حاشیه سازی‌ها مانع اصلی عدم تحقق شعار سال شده است، گفت: توجه به توانمندی‌های داخلی در مدیریت جهادی اصل مهمی بوده که باید مورد توجه مسئولان و به ویژه سران قوا قرار گیرد.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه متاسفانه برخوردهای سیاسی با شعار سال مانع تحقق آن می شود اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد شعارهای سال در حقیقت گفتمان‌سازی کرده و نقشه راه را به مردم و مسئولان نشان می‌دهند.

وی افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب از مسئولان و مردم در سال ۹۳ انتظار داشتند مدیریت جهادی مسئولان و عزم ملی مردم در حوزه اقتصاد و فرهنگ بوده که در حال حاضر که روزهای پایانی سال سپری می‌شود با کم‌کاری‌‌ها و تحقق نیافتن شعار سال مواجه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: مدیریت جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب بیش از پیش مورد توجه سران قوا بوده که مهم‌ترین دستاورد مدیریت جهادی استقلال، عزت و اقتدار هر چه بیشتر جمهوری اسلامی‌ ایران است که این با تکیه بر توانمندی‌های داخلی بیش از پیش محقق می‌شود.

خسروی با تاکید بر اینکه باید سران قوا گزارش شفاف سالانه خود را در حوزه شعار سال ارائه دهند، گفت: موضوع این است که با سمینار و همایش نمی‎‌شود و مشکلات را باید حل کرد و گام‌های اساسی و بنیادین در این مسیر برداشت.

وی یادآور شد: دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و کارنامه ۳۶ ساله جمهوری اسلامی ایران نمونه بارز مدیریت جهادی بوده و امروز نیز مسئولان نظام باید با تکیه بر این اصل مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و اقتصاد حرکت کنند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در مسیر تحقق و عملیاتی ساختن شعار سال باید به دور از هرگونه حاشیه سازی و سیاست‌زدگی آن را اجرایی کنیم که البته امسال نیز شاهد بودیم نگاه‌های بعضا سیاسی و حاشیه ساز مانع تحقق شعار سال شد.

خسروی گفت: متاسفانه در حوزه فرهنگ مشکلات بسیار جدی داشته و هنوز در عرصه جهاد فرهنگی آن گونه که باید و شاید موفق نبوده‌ایم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.