آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اصرار ۵۰ تن از نمایندگان برای استیضاح فانی / وزیر آموزش و پرورش در زمینه مطالبات فرهنگیان کم کاری کرده است

اصرار ۵۰ تن از نمایندگان برای استیضاح فانی / وزیر آموزش و پرورش در زمینه مطالبات فرهنگیان کم کاری کرده است

1عضو کمیسیون آموزش مجلس:
اصرار ۵۰ تن از نمایندگان برای استیضاح فانی / وزیر آموزش و پرورش در زمینه مطالبات فرهنگیان کم کاری کرده است

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر استیضاح از وزیر آموزش و پرورش اصرار دارند، گفت: فعلا لاریجانی، رئیس قوه مقننه این استیضاح را به صلاح نمی‌داند.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با ابراز نارضایتی از عملکرد وزیر آموزش و پرورش و بی‌توجهی به مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: فرهنگیان ما مطالبات خود را شفاف و روشن بیان می‌کنند و خواستار نظام هماهنگ پرداخت‌ها هستند.

وی افزود: گاهی در مجموعه‌ای مشاهده می‌شود که سطح پرداختی حقوق همه فرهنگیان بدون توجه به سطح تحصیلی، مدارک و سوابق به یک میزان بوده در حالی که هر فرهنگی بر مبنای سابقه خدمت و مدرک تحصیلی با معیار مشخص باید حقوق خود را دریافت کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه نه در آموزش و پرورش بلکه در تمام کشور می‌توان گفت وضعیت پرداختی‌های ما بوده که به صورت یک بام و دو هوا است.

خسروی با بیان اینکه طرح استیضاح از وزیر آموزش و پرورش از دو ماه پیش در مجلس مطرح بود، یادآور شد: حدود ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر استیضاح از وزیر آموزش و پرورش اصرار دارند که فعلا لاریجانی، رئیس قوه مقننه این استیضاح را به صلاح نمی‌داند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فانی یک بار از سوی مجلس کارت زرد را هم گرفته، اگر با این روند بخواهد پیش برود به طور حتم در مجلس یا از وی سئوال می‌شود و یا استیضاحش می‌کنیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش در زمینه مطالبات فرهنگیان کم کاری کرده و امروز شاهدیم که فرهنگیان ما با تجمع‌های متعدد خواستار توجه به مطالبات و حقوق خود هستند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.