آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / بازدید مشاوراستاندار خراسان رضوی از ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان تربت حیدریه

بازدید مشاوراستاندار خراسان رضوی از ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان تربت حیدریه

DSC_1134در هفتمین روز تعطیلات نوروزی انجام شد
بازدید مشاوراستاندار خراسان رضوی  از ستاد اسکان مهمانان نوروزی شهرستان تربت حیدریه
مشاور استاندار خراسان رضوی  از ستاد مرکزی تسهیلات سفرهای نوروزی تربت حیدریه   و تعدادی از مراکز اقامتی آموزش و پرورش در سطح شهرستان بازدید کردو با آخرین وضعیت اسکان میهمانان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آشنا شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش تربت حیدریه دراین بازدید که  معاون مالی معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان ، معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش ، رئیس اداره میراث فرهنگی ، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش ، نمایندگان و کارشناسان شهرداری و جمعیت هلال احمر شهرستان  نیز حضورداشتند، از دو ستاد مرکزی اطلاع‌رسانی تسهیلات نوروزی و اسکان مسافران شهرستان واقع در اداره آموزش وپرورش   بازدید و ضمن دیدار با اعضای این ستاد با نحوه کار این ستادها و جمع‌آوری و پالایش آمارهای بازدید، مراحل پذیرش و راهنمایی مسافران نوروزی در سطح شهرستان  آشنا شدند.
در ادامه این بازدید هیئت همراه با حضور در باغملی ومدارس شهرستان از امکانات موجود نیز دیدن کردند.
شریفان رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه  که به عنوان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان مشغول به فعالیت است گزارشی از روند اجرایی کلیه دستگاه‌های دست‌اندرکار این ستاد ارائه کرد و گفت: دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی از ۲۸ اسفند به صورت تمام وقت در خدمت مسافرانی که تربت حیدریه را برای سفر نوروزی خود انتخاب کردند بوده و با همکاری تمام دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی سعی شده بهترین خدمات برای گردشگران محیا شود.
دراین بازدید سعید نیروئی معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش تربت حیدریه   ،گزارشی از نحوه پذیرش واسکان مهمانان نوروزی درسطح شهرستان  را ارائه کرد .
نیروئی گفت :  تا امروز بیش از دو هزار و ۸۵۰ مسافر نوروزی در قالب۷۶۳  خانوار در مدارس و مراکز اقامتی و خانه‌های معلم شهرستان تربت حیدریه  اسکان یافته‌اند.
رشید مشاور استاندار خراسان رضوی  در پایان این بازدیدها از شهرستان تربت حیدریه روند خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی را خوب و مناسب ارزیابی کرد و با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، اظهار داشت: امیدواریم مسافرانی که استان خراسان رضوی را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب کرده‌اند با خاطره‌ای خوش به محل زندگی خود برگردند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.