آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / با حضور دکتر خسروی بخشن زنان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه افتتاح شد

با حضور دکتر خسروی بخشن زنان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه افتتاح شد

به گزارش دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه صبح امروز ۲۲ فروردین دکتر خسروی نماینده مردم در مجلس و دکتر فتحی نیا فرماندار تربت حیدریه  بخشن زنان بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه افتتاح شد

رییس بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه در این مراسم گفت: در اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت و ارتقای کیفیت هتلینگ، بخش زنان این بیمارستان با هزینه بیش از یک میلیارد ریال نوسازی و مقاوم سازی شد.

دکتر مهدی دلیری افزود: از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون به ۴۲ هزار نفر از شهروندان جنوب خراسان رضوی در این بیمارستان خدمات رسانی شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ماه گذشته کلینیک و دستگاه فیکو چشم پزشکی با هزینه دو میلیارد و دویست میلیون ریال در کلینیک تخصصی شماره یک بیمارستان نهم دی تربت حیدریه مورد بهره برداری قرار گرفت.

با توجه به مراجعات مختلف مردم از شهرستانهای اطراف و برای رفاه حال بیماران، بخش اورژانس بیمارستان نهم دی با ۱۳ تخت بستری و تجهیزات کامل و کلینیک تخصصی شماره ۲ جواد الائمه(ع)و بخش آندوسکوپی و کلونوسکوپی و انبار مرکزی بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی دهه فجر امسال افتتاح شده بود

اقدامات فوق با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد  ریال در راستای طرح تحول نظام سلامت عملیاتی شده  بود .

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیر پوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، به حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: حضور وزیر توانمند و جهادی در راس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موهبت بزرگی است که به لطف خداوند منشا اثرات مثبت در این منطقه شده است.

ابوالقاسم خسروی افزود: بیشتر سعی و تلاش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه باید بر اجرای پروژه های پردیس و بیمارستان در حال ساخت امام حسین (ع) باشد و در بهسازی این بیمارستان نیز به مقاوم سازی و اجرای اصولی و زیربنایی پروژه ها توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه باید در جذب اعضای هیات علمی جدید و همچنین ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی فعال تر عمل کرده و در سال جدید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز گفت: مجوز تاسیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان صادر شده که در ارتقای سطح پژوهشی این منطقه تاثیر گذارخواهد بود.

سید حسین خادمی افزود: یکی از مشکلات بخش درمان تربت حیدریه نبود بخش MRI است که ۶۰ درصد اعزام بیماران به مشهد به خاطر نبود این دستگاه انجام می شود.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی از خدمات ارائه شده در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه از ۵۴ درصد در سال ۱۳۹۲ به ۷۰ درصد در سال گذشته افزایش داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ۶۱۸ نفر دانشجو در ۹ رشته دانشگاهی و ۱۶۲ تخت در دو بیمارستان شهرهای مه ولات و زاوه دارد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید بمناسبت هفته گرامیداشت زن از پرسنل خانم در بیمارستان تقدیر شد

IMG_5603 IMG_5607 IMG_5621 IMG_5661 IMG_5682 IMG_5705 IMG_5722 IMG_5728 IMG_5739 IMG_5828

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.